آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 29 فروردین 1400
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق خبر داد .

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق خبر داد .

علیرضا طالعی گفت: تعداد ۱۴۱ واحد طرح اقدام ملی مسکن جهت متقاضیانی که واجد شرایط طرح شناخته شدند و نسبت به آورده اولیه خود اقدام نمودند آغاز شد.

طالعی افزود: در ابتدای طرح قرار بر این بود که با توجه به تعداد متقاضیان ثبت نامی در فاز نخست عملیات ساختمانی توسط متقاضیان دنبال گردد که نهایتاً با توجه به افزایش تعداد متقاضیان واجد شرایط مقرر گردید نحوه اجرای طرح از حالت گروه ساخت به حالت بنیاد ساخت و تا مرحله تکمیل نما و سفت کاری واحدها انجام گردد.

وی ادامه داد :بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از تحویل زمین مورد نیاز از اداره راه و شهرسازی نسبت به برگزاری مناقصه در کوتاهترین زمان اقدام و هم اکنون اجرای کار توسط دو پیمانکار دارای صلاحیت و در قالب دو پروژه ۵۱ واحدی و ۹۰ واحدی ظرف حداکثر یکسال و در قطعات ۱۶۰ متری و با زیربنای هر قطعه ۱۰۰ متر مربع تا مرحله نما و نصب پروفیل درب و پنجره ساخته و به متقاضیان برابر ضوابط واگذار خواهد شد. بدیهی است اجرای عملیات ساختمانی منوط به پرداخت سهم آورده متقاضیان در طول مدت زمان ساخت می باشد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بافق همچنین گفت به منظور کمک به کاهش قیمت تمام شده واحد ها قسمتی از مصالح از قبیل آجر، آجر نما و میلگرد مورد نیاز پروژه توسط بنیاد مسکن خریداری شده است که در اختیار پیمانکاران جهت اجرا قرار خواهد گرفت . و انشاالله تمام سعی مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق و استان ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

طالعی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری ها و مساعدت های فرماندار و همچنین دستگاههای خدمات‌رسان در شهرستان ، خواستار مساعدت و همکاری لازم در جهت تسریع در ارایه خدمات مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن از قبیل آب ، برق و گاز شد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page