پیام تبریک مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به مناسبت روز کارگر

دسته: کارگری
بدون دیدگاه
شنبه - 11 اردیبهشت 1400
  1. بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
  2. “اینکه نبی مکرم اسلام دست کارگر را بالا می آورد و می بوسد، این فقط تقدیر از یک شخص نیست؛ این ارزشگذاری است، این درس است؛ به ما میگوید که دست کارگر، تولیدگر و نیروی انسانی آنقدر ارزش دارد که کسی مثل وجود مقدس پیامبر – که همه آفرینش طفیل وجود اوست – خم میشود و دست او را میبوسد؛ این درس به ماست.” مقام معظم رهبری
  3. با سلام بر تلاشگران خط مقدم تولید و با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جامعه کارگری میهن اسلامی مان ایران،
    ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، که فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به ارزش و جایگاه رفیع این قشر پرتلاش و هنگامه ی بوسه زدن بر دستان پر توانی که نقشی حیاتی در حرکت چرخ تولید و آبادانی و شکوفایی این مرز بوم دارند و با همت و حمیت، تعهد، وجدان و ایمان خود موجب حرکت پر شتاب کشور به سمت رشد و تعالی می باشند را گرامی می دارم.
  4. بی شک تلاش در راستای تولیدگری مایه مباهات همگی ماست و موفقیت های بدست آمده در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق مرهون تلاش کارگرانی است که در شرایط سخت از جمله تحریم و شیوع بیماری کرونا، با از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی و با رعایت نکات بهداشتی باعث شدند چرخ تولید به حرکت خود ادامه دهد و از دیگر سو، تقارن ماه مبارک رمضان و روز و هفته کارگر، ارزش تلاشگری شما قشر شریف را دو چندان نموده و عمق مجاهدت شما را بیش از پیش نمایان کرده است.
  5. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرانقدر، روز کارگر را به شما که مهمترین سرمایه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق هستید تبریک عرض نموده، سلامت، سعادت و برکت رزق و زندگی تؤام با آرامش و آسایش در کنار خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسالت می نمایم .
  6. سید محسن ابوئی
    مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق
  7. ________________________________
    📷 instagram.com/bmisco
    🌐 www.b-misco.com
    🆔 t.me/bmisco
    ☎️ ۰۲۱-۸۷۴۷

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page