امیدوارم در راه پر مشقت پیش رو همچنان با تلاش و قدرت دوندگی داشته باشم

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 27 اردیبهشت 1400
امیدوارم در راه پر مشقت پیش رو همچنان با تلاش و قدرت دوندگی داشته باشم

روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی است که قادر خواهد بود با برنامه ریزی اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، کارکنان و در مجموعه های بزرگ مردم شهر باشد.

روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی است که قادر خواهد بود با برنامه ریزی اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، کارکنان و در مجموعه های بزرگ مردم شهر باشد.

توجه ویژه به روابط عمومی به منظور ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و اطلاع رسانی عملکرد مدیران و کارکنان ادارات و ارگانها بسیار حائز اهمیت است.

امروز به سراغ چهره ی نام آشنا و یکی از فعالین روابط عمومی رفتیم مردی خستگی ناپذیر که با جان و دل در حیطه وظایفش تلاش می کند.

او به دلیل اینکه سختی ها و دشواری های خبر را از نزدیک لمس کرده حرمت بسیاری برای اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان قائل است.

محمود تقی زاده بافقی از سال ۸۰ در زمان مدیریت مرحوم دهستانی که از وی به خوبی یاد می کند وارد بخش سمعی بصری شده و تا به امروز با مدیران عامل و و مدیران روابط عمومی های بسیار با ایده ها و نظرات مختلف کار کرده است.

IMG_20210517_185211_786
تقی زاده بافقی ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به کارکنان روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و ادارات و ارگانهای شهرستان و ضمن تشکر از سایت “بافق فردا “به بخشی از بیوگرافی خود اشاره ای می کند.

وی متولد سال ۵۳، رشته تحصیلی اش آموزش ابتدایی می باشد که در دانشسرای مقدماتی میبد آن را اخذ کرده است.

تقی زاده با بیان اینکه در زمان مرحوم محمد دهستانی حجم کارها بالا و نیروی کمی در قسمت روابط عمومی شرکت مشغول بکار بود عنوان می کند: با ورود به سمعی بصری در کنار اکبر برزگری، ( آقا عمو) ابراهیمی،اصغر کریمزاده و سید محمود حسینی، با مدیر روابط عمومی احمد خواجه ای تجارب خوبی کسب کردم.

IMG_20210517_185202_855
وی با اشاره به اینکه برزگری همکار بازنشسته ام مردی توانمند و فعال در بخش کاری خود بود تصریح می کند: سمعی،بصری به معنای دیداری و شنیداری است آن زمان با امکانات کم به تهیه فیلم، عکس و خبر می پرداختیم و سعی داشتیم تا همواره کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

او با بیان اینکه در آن زمانها زمزمه راه اندازی هفته نامه یا نشریه ای بنام آهن به گوش می رسید خاطر نشان می کند:از سال ۸۰ که دوربین به دست گرفتم با آن زندگی کردم
در بحث خبر و چاپ نشریه با دوستانی چون احمد خواجه ای، کریمزاده،رضایی پور، سید امین رضوی،مسعود جعفرزاده و علی نجفی کار انجام شده است.

IMG_20210517_185217_547
وی به عملکرد بسیار خوب مرحوم دهستانی در رابطه با طرح آب رسانی از زاینده رود و طرح توسعه اشاره می کند و می گوید:با وجود دعوت از میهمانان ویژه برای ماموریت های کاری باید برای تهیه عکس و خبر و انجام تشریفات که آن موقع در مقوله روابط عمومی بود با مشقت زیاد کار می کردیم تا عملکردی از قلم نیفتد.

تقی زاده با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی با مجموعه ها، مسوولین و مرکز استان و کشور است بیان می کند: روابط عمومی فعال باید بتواند در زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی به درستی وظایف را انجام دهد.

IMG_20210517_185215_971
وی با بیان اینکه فعالیت ها در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در یک کار بسنده نمی شود می گوید: پوشش خبری جشن ها،بستن نشریه، مراسم ها و آیین ها باید به خوبی کارها روند پیدا کند.

تقی زاده ادامه می دهد: در این ۲۰ سال برای خانواده کم گذاشتم اما در زمینه کاری کم نکردم و با دل و جان و عشق و علاقه تمام تلاش خود را در این راه بکار بستم.

وی در پاسخ به اینکه جنابعالی در زمان مدیران عامل بسیاری در روابط عمومی حضور داشتید عملکرد کدامیک را برتر می دانید تصریح می کند: در زمان مدیریت های مرحوم دهستانی، یاراحمدی، عسکری، رحیمی و فلاح سعی کردم آنچه مسوولیت است را به طور کامل انجام دهم.

IMG_20210517_185214_298

او با اشاره به اینکه همواره تعامل خوبی با مدیران عامل برقرار می شد بیان می کند:هر کدام در حیطه وظیفه خود البته با افکار و ایده های مختلف دلسوز شهر بودند.
دهستانی مدیری متشخص که برنامه ریزی و نظم در زمان وی حاکم بود دلش با شهر بود و برای پیشرفت آن دوندگی بسیاری کرد.

وی به آخرین روزی که با مرحوم دهستانی سپری کرده اشاره و می گوید:آخرین تصاویر به بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق همراه با تیمی تهران از در زمان مدیریت یاراحمدی، زیارت آستان مقدس امامزاده عبدالله، قبور ایت الله میرغنی زاده و برادر شهیدش بر می گردد.

IMG_20210517_185210_114

تقی زاده می افزاید: دکتر یار احمدی ایده خاص داشت، علاقه مند بود تا مردم در جریان کارها قرار گیرند، بازدیدهای شبانه بسیاری انجام می شد و توانسته بود ارتباط خوبی با کارگران شرکت بگیرد.

عسکری یک مرد علاقمند به رخ دادن اتفاق بزرگ که خدا را شکر کنلگ راه اندازی گندله از زمان وی به زمین خورد و در زمان مدیریت فلاح با تلاش های شبانه روزی به سرانجام رسید.

به نظرم یکی از سخت ترین روزهای خبری بنده در زمان دکتر رحیمی بود زمان برایش مطرح نبود روزانه ۸ خبر یا بیشتر باید پوشش داده می شد وی ارتباط بسیار خوبی با مسوولین استانی، و کارگران برقرار کرده بود.

وی کارگران را می شناخت و رفاقت عجیب با آنان ارتباط برقرار کرده بود.
خانواده های کارگران، نسب آنها را یاد می کرد به جرات می گویم مدیری توانمندتر از رحیمی که به بحث خبر اهمیت ویژه بدهد ندیدم.
پرتلاش و خستگی ناپذیر.

رحیمی عجیب بود.

فلاح انسانی قانون مدار، که همواره می کوشد حقی از کار کارگر تضییع نشود او می خواهد کارگر دغدغه معیشتی و مالی نداشته باشد امنیت شغلیش حتما تامین شود و به دنبال افکار و ایده های جدید است.

تقی زاده عنوان می کند:مدیران عامل به نوعی با سیستم کاری و رفتاری مختص خودشان برای شهر و آبادانی آن تلاش کردند.

IMG_20210517_185207_562

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روابط عمومی باید حقایق را عنوان کند می گوید: در مقوله خبر دستی بر آتش دارم، سختی ها،کاستی ها و ناملایمات را درباره همکاران خبریم درک کرده ام و همیشه به دنبال این بوده ام که در بستن نشریه آهن از توانمندی های نوجوان و جوانان شهر استفاده شود تا آنها نیز به مردم شهر معرفی شوند.

وی همچنین به احیاء سینما در زمان مدیریت روابط عمومی حبیب حسن زاده اشاره می کند و تصریح می دارد:سینما به عنوان پایگاه فرهنگی در زمان مدیریت فلاح و مدیر روابط عمومی ، فخری پویایی آن تقویت شد و اتفاقات خوبی رخ داد.

IMG_20210517_185200_641
تقی زاده با بیان اینکه در صددیم کارمندان و خانواده های آنها و حتی مردم شهر را به سمت و سوی سینما و تماشا کردن فیلم سوق دهیم می گوید: امیدوارم در راه پر مشقت پیش رو همچنان با تلاش و قدرت دوندگی داشته باشم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
اولیایی - زنجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 8:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کار در روابط عمومی اگر با عشق ، شوق ، ذوق ، همت ، ….و در یک جمله « اگر عاشق کارت نباشی ، نمی توانی موفق باشی » می باشد .
آقای تقی زاده دوست و برادر ارجمندمان به تمام معنی عاشق کار ، شغل و حرفه خود می باشد . لذا موفقیت ایشان امری عادی می باشد . از مهم پشتیبانی و روز موفقیت ایشان مردم داری و با مردم بودن است . لنز دوربین ایشان آنقدر که علاقمند دیدن و به تصویر کشیدن مردم عادی است یقول معروف : کمتر علاقمند به تصویر کشیدن کله گنده ها می باشد .
همکار محترم خدا قوت
موفق و موید باشی در تمام مراحل زندگی در کنار خانواده محترم

You cannot copy content of this page