ادامه پیگیری حقوق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در خصوص صلح نامه با شرکت نوظهور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 اردیبهشت 1400
ادامه پیگیری حقوق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در خصوص صلح نامه با شرکت نوظهور

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: پیگیری ها از طریق دادگاه صالحه برای اخذ حق و حقوق این شرکت از شرکت نوظهور ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: پیگیری ها از طریق دادگاه صالحه برای اخذ حق و حقوق این شرکت از شرکت نوظهور ادامه دارد.

رضا فلاح در پاسخ به سوال خبرنگار “بافق فردا” در خصوص اینکه در رابطه با ۲۰ درصد سهام شرکت نوظهور از استخراج سنگ آهن میشدوان و آنومالی شمالی توضیحاتی ارائه دهید و چرا این اتفاق رخ داده گفت: زمان مزایده استخراج و فروش سنگ آهن از معدن آنومالی شمالی و میشدوان مزایده برگزار و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق برنده اعلام می شود و با به ورود دستگاههای نظارتی مجدد مزایده برگزار و شرکت غدیر برنده اعلام شد.

فلاح افزود: با توجه به ایراد قانونی که در مزایده وجود داشت می رفت که مزایده مجدد لغو شود اما با توافق صورت گرفته بین افرادی که در مزایده شرکت کرده بودند( چهار شرکت)مقرر شد کار به صورت شراکتی کار انجام شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق ادامه داد:یکی از شرکت ها انصراف خود را اعلام کرد و عملا کار با سه شرکت صنایع فولاد غدیر،شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و آریا جنوب ادامه پیدا کرد.

فلاح تصریح کرد:تقسیم کار نیز با مدیریت ایمیدرو انجام و سرانجام ۴۰ درصد به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق ،۴۰ درصد فولاد غدیر و ۲۰ درصد به آریا جنوب رسید.

او با بیان اینکه شرکت آریا جنوب زمان مدیر عامل وقت یعنی آقای عسکری از استخراج ۲۰ درصد خود با تنطیم صلح نامه انصراف داد بیان کرد: این صلح نامه به امضای مدیران عامل آقایان دکتر رحیمی و عسکری می رسد و شرکت آریا جنوب عوائد را به شرکت سنگ آهن واگذار می کند.

فلاح گفت: در حال حاضر پیگیری برای اجرای مفاد صلح نامه یا ابطال آن ادامه دارد و حتی مذاکراتی با واسطه و بی واسطه انجام شده اما نتوانستیم به توافق برسیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خواسته عمومی و کمبود خوراک موظف هستیم پیگیری حقوقی کنیم و این را ادامه می دهیم تصریح کرد:برای احقاق حق و حقوق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق بنده موظف هستم به عنوان وکیل شرکت پیگیری را ادامه دهم.

فلاح عنوان کرد: با تشکیل دادگاه صالحه و بررسی اسناد قطعا حق به حق دار می رسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page