مطالبه گری رسانه های شهرستان بافق، تضمینی برای اجرای طرح های شرکت نوظهور است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 8 خرداد 1400
مطالبه گری رسانه های شهرستان بافق، تضمینی برای اجرای طرح های شرکت نوظهور است

مدیر عامل شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق تضمین اجرای طرح های این شرکت را در مطالبه گری رسانه های این شهرستان عنوان کرد

مدیر عامل شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق تضمین اجرای طرح های این شرکت را در مطالبه گری رسانه های این شهرستان عنوان کرد.

غلامرضا قمیشی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه چه تضمینی می دهید سرنوشت پروژه های نوظهور مثل کارخانه های نیمه تعطیل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق همچون آگلومراسیون نشود عنوان کرد:تضمین من وجود رسانه ها و خبرنگاران پیگیر هستند.

وی با بیان اینکه در خصوص نتیجه و پیشرفت کار مطالبه گر باشید تصریح کرد:به تنهایی نمی توانم کار را به سرانجام برسانم تخصص، سرمایه و کار از من اما این مطالبات شما خواهد بود که می تواند راهگشا باشد.

قمیشی با اشاره به همدلی و همراهی مسوولین شهرستان خاطر نشان کرد:طرح ها آنقدر سودآوری دارد که می تواند زیر ۱ سال سرمایه اولیه به سرمایه گذاران بازگرداند.

او با اشاره به تنطیم تفاهمنامه ای در این رابطه تصریح کرد:اعتبار راه اندازی طرح سوپر مگا مدول تامین شده؛می بایست دست به دست هم دهیم تا پول از منطقه خارج نشود و به دنبال راه اندازی این طرح، فولاد یا تولید ورق و… مورد بهره برداری قرار گیرد تا به توسعه پایدار و ایجاد اشتغال دست یابیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page