برگزاری مسابقه نقاشی و داستان نویسی با عنوان ((من همیار طبیعت هستم ))

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
شنبه - 8 خرداد 1400
برگزاری مسابقه نقاشی و داستان نویسی با عنوان ((من همیار طبیعت هستم ))

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از برگزاري مسابقه نقاشي و داستان نويسي با عنوان ((من هميار طبيعت هستم)) ويژه دانش آموزان خبر داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از برگزاری مسابقه نقاشی و داستان نویسی با عنوان ((من همیار طبیعت هستم)) ویژه دانش آموزان خبر داد.

کمال کریمی گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در قالب پروژه ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمندسازی آبخیزنشینان و در راستای فرهنگ سازی در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی شهرستان بافق در نظر دارد مسابقه ی نقاشی و داستان نویسی با عنوان ((من همیار طبیعت هستم)) ویژه دانش آموزان تا پایان ۳۱ خرداد سالجاری برگزار نماید.

کریمی اضافه کرد: موضوعات در زمینه ی جنگل ها ریه زمین- منابع طبیعی و حیات انسان- معدن و منابع طبیعی- طبیعت هدیه الهی- همیاران طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی باشد.

وی افزود: مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان پایه اول تا ششم با قطع آثار حداکثر A3 و مسابقه داستان نویسی ویژه دانش آموزان پایه هفتم تا دهم با قالب آثار داستان کوتاه حداکثر ۵ هزار کلمه که آثار قبلاَ در جشنواره ای پذیرفته نشده باشد.

خاطر نشان می شود: ذکر نام و نام خانوادگی- شماره (کد) ملی- پایه تحصیلی- نام مدرسه و شماره تماس در پشت آثار الزامی است.

به ۲۰ نفر از برگزیدگان در هر بخش جوایز نقدی اهدا می گردد. آثار در قالب کتاب، مجموعه داستان و نقاشی با عنوان من همیار طبیعت هستم به چاپ می رسد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی بافق میدان ولیعصر (عج)-اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق بخش ترویج و مشارکت مردمی کد پستی ۸۹۷۱۸۴۳۹۳۸ (شماره تماس: ۰۳۵۳۲۴۲۲۰۶۰) ارسال نمایند.

IMG-20210529-WA0114


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page