اوقات فراغت، فرصتی ارزشمند برای مهارت آموزی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 17 خرداد 1400

بافق (پانا) – ترم تابستان ۱۴۰۰ با شعار هر دانش آموز یک مهارت و با هدف استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر گفت: ترم تابستان فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و کسب آموزش های کاربردی است که بر همین اساس شعار «هر دانش آموز، یک مهارت » نیز بر آن نهاده اند.

آخوندی افزود: نظر به تعامل بیش از پیش مجموعه های فرهنگی مصمم شدیم تا در ترم تابستان سال جاری، حداقل ۳۵ مهارت کاربردی مفید را در قالب ۲۴ دوره و یا کلاس آموزشی بصورت حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری کلید بزنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی بافق تأکید کرد: بی شک نگاه به آموزش های نوین و فناورانه بیش از پیش مساعد شده و این نیز باید در راستای مهارت آموزی تقویت شود.

وی به برگزاری دوره مهارت های سازمانی و تشکیلاتی دانش آموزی و همچنین دوره آموزش سطح یک خبرنگاری پانا در این ترم اشاره کرد و افزود: بحمدالله فعالیت مطبوعاتی دانش آموزان عضو انجمن خبرنگاری کانون و خبرنگاران پانا در بافق پر رنگ تر و پویاتر شده است.

سرپرست دفتر خبرگزاری پانا شهرستان بافق پیرامون دوره های آموزش عکاسی خبری نیز بیان کرد: امیدواریم ضمن استفاده از ظرفیت های آموزشی و انسانی این خبرگزاری دانش آموزی، با ورود به دوره های آموزش، تولید و ارائه محتوای الکترونیک، رسالت خبری خود را بیش از پیش نشان دهیم.

وی در پایان به برخی از برنامه های سال آتی کانون شهید باهنر و سازمان دانش آموزی از جمله طرح جامع هر مدرسه، یک کانون خبری و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی اشاره کرد و گفت: برنامه های خوبی در حوزه فعالیت انجمن ها و تشکل های دانش آموزی خواهیم داشت.

۶۳۷۵۸۳۱۶۰۸۸۸۱۳۹۳۶۲


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page