نشست‌ هم اندیشی اصحاب رسانه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 خرداد 1400

به منظور بررسی افزایش آگاهی و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق برگزار شد.
در این نشست سرهنگ نصیری به بیان اهداف اصلی انتخابات و حق تعیین سرنوشت مردم با رای و نظر آنها پرداخت و افزود: ترغیب به حضور پرشور مردم‌ در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداهای محترم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از جمله مواردی است که اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند با دقت نظر و افزایش آگاهی مردم زمینه مشارکت گسترده آنها را فراهم نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با اشاره به اینکه سپاه نظر شخصی یا حمایتی از هیچکدام‌ از نامزدها نخواهد داشت تاکید کرد: برای کارکنان دولت قانون و ضوابطی وجود دارد که خارج از ساعت کار اداری می توانند به فعالیت های تبلیغاتی بپردازند و در خصوص نیروهای بسیجی و اعضای شوراهای مقاومت فعالیت انتخاباتی ممنوع است و در صورت تمایل می بایست از پست خود استعفا بدهند.
سرهنگ نصیری به ضرورت ایجاد شور انتخاباتی در رسانه و سایت های خبری و اطلاع رسانی اشاره کرد گفت: تبیین درست مطالب و اخبار صحیح از کانال های خبری و دقت نظر برای ترغیب و تشویق مخاطبین به استفاده از حق رای و اعلام نظر می تواند زمینه مشارکت گسترده در انتخابات آتی را فراهم نماید.

IMG-20210610-WA0120

IMG-20210610-WA0121

IMG-20210610-WA0123


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page