بیش از 50برنامه فرهنگی در هفته بسیج در بافق اجرا می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 آبان 1391

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق :مردم داری رکن اصلی بسیج است

بیش از 50برنامه فرهنگی در هفته بسیج در بافق اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ سرپرست فرمانداری بافق در نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج که با حضور مدیران محلی در فرمانداری بافق برگزار شد هدف اصلي از گراميداشت هفته بسيج را معرفي ظرفيت‌ها و عملكرد اين نهاد مقدس و تجليل و تكريم ايثارگري‌هاي بسيجيان خواند.

“علیرضا صمدی” با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت : بسيجيان با تعقيب خط صحيح انقلاب اسلامي، از طريق افزايش معلومات و سطح دانش و آگاهي هاي خود من جمله بينش سياسي، مي توانند در صحنه هاي مختلف، حضور خود را اعلام دارند و خنثي گر توطئه دشمنان انقلاب باشند .

وی گفت : بسيجيان مي بايست زبان گوياي انقلاب، اسوه و الگويي صادق، نمونه بارز اسلام باشند.

صمدی با اشاره به اخلاق و معنویت بسیج و بسیجی گفت : انقلاب ما يك انقلاب الهي، ارزشي و معنوي است و از اهداف عمده آن، حاكميت اخلاق و معارف اسلامي درجامعه است  که بسيجيان با ارزش گذاشتن به معنويات و عمل نمودن به دستورات ديني و دارا بودن اخلاق اسلامي، مي توانند در حفظ، تبليغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامي بكوشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این نشست با اشاره به موفقیت های بسیج گفت: بسیج همواره در همه عرصه های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، دفاعی  پیشقدم بوده است .

“سرهنگ بمانعلی باقیان” تصریح کرد: موفقیت های بسیج مدیون ولایت مداری و معنویت بسیجیان است .

وی به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف اشاره کرد و گفت: این توطئه ها با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت فقیه خنثی شده است .

باقیان علت موفقیت بسیج در عرصه های مختلف را وجود روح معنویت در کالبد بسیجیان خواند و گفت: بسیجیان ما به لحاظ معنویت و خلوص نیتی که دارند توانستند در هشت سال دفاع مقدس و امورزه در برابر جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن سربلند بیرون بیایند و این اصل ماندن در صحنه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به انواع عضویت در بسیج گفت: اعضای بسیج در 5 شاخه بسیج بالقوه ، بسیج کادر ، بسیج عادی و فعال ، بسیج بالفعل و بسیج اقشار در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

افتتاح پروزه های عمرانی بسیج سازندگی ، رزمایش گردان های بیت المقدس ، عاشورا ، الزهرا و امام حسین (ع) ، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم دفاع مقدس ، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا ، برگزاری یادمان شهدا ، برگزاری همایش ایثار و اقتدار ، نشست های سیاسی و بصیرت افزایی بسیجیان و … از مهمترین برنامه های این هفته در بافق است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page