مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:دومین جشنواره داستان کوتاه “چغارت” به صورت استانی در بافق برگزار خواهد شد

دسته: صنعت و معدن , عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 تیر 1400
دومین جشنواره داستان کوتاه “چغارت” به صورت استانی در بافق برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ایده خلاقانه روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق برای برگزاری جشنواره داستان کوتاه ابراز داشت: در راستای شناساندن ظرفیت های موجود در شهرستان ها، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه چغارت با محوریت معرفی" چغارت" در شهرستان بافق برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ایده خلاقانه روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق برای برگزاری جشنواره داستان کوتاه ابراز داشت: در راستای شناساندن ظرفیت های موجود در شهرستان ها، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه چغارت با محوریت معرفی” چغارت” در شهرستان بافق برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به کشف و شناسایی استعدادها در زمینه داستان کوتاه تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره های می تواند زمینه ساز بروز استعدادهای جدید و همچنین بستری برای حمایت از نویسندگان داستان در استان یزد باشد.
جوادیان زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزددر زمینه خلق آثار ادبی در کشور سهم قابل توجهی دارد برگزاری جشنواره های ادبی نیز ضرورت دوچندانی دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به ویژگی شهرستان بافق به عنوان شهر معدنی استان ابراز داشت این جشنواره با هدف تلفیق صنعت و فرهنگ و استفاده از ظرفیت های معدنی در راستای اشاعه فرهنگ و هنربه صورت استانی برگزار می شود و امید است که سال آینده این جشنواره در سطح ملی برگزار گردد.
وی تصریح کرد دبیرخانه این جشنواره در روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق تشکیل می شود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق مراحل اجرایی آن انجام خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page