برگزاری دومین جشنواره داستان کوتاه چغارت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 تیر 1400

دبیر اجرایی جشنواره داستان کوتاه چغارت، از برگزاری دومین جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد.
سید مصطفی فخری بافقی مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی و دبیر اجرایی دومین جشنواره داستان کوتاه چغارت اعلام داشت، به منظور پیوند بیشتر فرهنگ، هنر و صنعت و مشارکت بیشتر معدنکاران و دوستداران هنر داستان نویسی، از سال پیش برآن شدیم تا جشنواره داستان کوتاه چغارت را برگزار نمائیم تا ضمن آشنایی بیشتر مردم و علاقه مندان با معدن چغارت و گرامیداشت تلاش و کوشش نزدیک به شصت سال مردم بافق در معدن سنگ آهن، زیبایی هنر و صنعت را به قلم کشیم. بدین منظور، چونان سال گذشته به بهانه گرامی داشت روز صنعت و معدن و روز قلم، همزمان با این خبر فراخوان دومین جشنواره داستان کوتاه چغارت منتشر می گردد تا علاقه مندان در تمام گروههای سنی شرکت نمایند. لازم به ذکر است جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می گردد و آیین پایانی آن در هفته فرهنگ و هنر بافق ( مهرماه) با حضور میهمانان ویژه و استادان داستان برگزار می شود
وی در پایان گفتگو از مساعدت مهندس فلاح مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و همراهی آقای جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دکتر ارجمند رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق و تلاش همکارانش در روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی قدردانی نمود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page