بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت روز خبرنگار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 17 مرداد 1400

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت قلم به حدی است که خدای متعال سوره‌ای را به نام قلم نامیده و در آیه اول این سوره شریفه به آن سوگند یاد کرده و می‌فرماید: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ نون… سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند».

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش های انسان های عاشقی ست که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی حماسه آفریدند. روزی که به ما یاد آوری می کند عده ای برای نشر حقیقت و انعکاس دستاوردهای انقلاب چه زحماتی می کشند و چه سختی هایی تحمل می کنند و در این راه از جان خود هم مضایقه نمی کنندو شاهد آن هم شهید والا مقام محمود صارمی است که به همگان فهماند در جهاد فرقی ندارد در دستت دوربین و قلم باشد و یا سلاح..در جبهه جنوب ایران باشی و یا در جنوب لبنان ..در مزار شریف افغانستان باشی و یا در کنار حرم دختر امام علی علیه السلام در سوریه…ویا برای نشان دادن زحمات تلاشگران اقتصادی کشور در عمق معادن و یا نقاط پر خطر…. جهاد ،جهاد است و اجر مجاهدت شهادت و مهم آن است که ننشینی و بی وقفه تلاش کنی…
در پایان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و اصحاب رسانه ، این روز عزیز را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه درشهرستان بافق تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سعادت برای شما بسیجیان عزیز خواستاریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page