معرفی شهردار بافق طی دو روز آینده

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 20 مرداد 1400
معرفی شهردار بافق طی دو روز آینده

رئیس شورای اسلامی شهر بافق از انتخاب شهردار طی دو روز آینده خبر داد

رئیس شورای اسلامی شهر بافق از انتخاب شهردار طی دو روز آینده خبر داد.

علی اصغر رنجبر با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شهر پس از تحلیف شورا انتخاب شهردار است گفت: حداقل ۱۰ جلسه در فرصت کم برای این امر مدنظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد:با تبادل نظر بین اعضای شورای شهر و دعوت از افراد شاخص داخل و خارج از شهرستان برای ارائه برنامه، پیشنهادات در حال تحلیل است.

رنجبر با اشاره به اینکه ۷ نفر برای مطرح کردن برنامه و رزومه خود به شورا معرفی شدند تصریح کرد: ۵ نفر از آنان برنامه های خود را به صورت حضوری مطرح کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق خاطر نشان کرد: اهدافی چون مباحث فرهنگی، اجتماعی، عمران و شهرسازی،درآمد پایدار و شهر الکترونیک و هوشمند و همچنین خلاقیت برای شهردار منتخب مد نظر است.

رنجبر با اشاره به اینکه تا این لحظه شهردار بافق انتخاب نشده است تصریح کرد: بدون هیچ حب و بغض و در نظر گرفتن عملکرد سعی خواهیم کرد گزینه اصلی را طی دو روز آینده معرفی کنیم.

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۲۳۳

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۲۲۷

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۲۱۹

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۲۱۲

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۲۰۶

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۱۴۸

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۱۴۰

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۹۵۱۳۴

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۸۱۸۲۷

۲۰۲۱۰۸۱۱_۱۸۲۰۵۱


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 11:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده به آقایان رنجبر در انتخابات رای دادم ولی از زد و بند کاملا واضح ایشان با هر نامی ولو قانونی در انتخابات درون شورایی متعجب شدم که چطور این دو بزرگوار اینگونه بی تدبیر عمل کردن. از خانم زارعی و آقای درویشی انتظاری نبود ولی این رفتار از آقایان رنجبر به عنوان افراد باتجربه و فرهنگی بعید بود و میشد بسیار زیباتر رفتار کرد. با اینحال براشون آرزوی موفقیت میکنم واگر در این برداشت بنده اشتباهی کردم از هر دو بزرگوار عذر خواهی و طلب حلالیت میکنم.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 مرداد 1400 - 7:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مهندس حسن تفکری بهترین گزینه برای شهرداری هست!

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 مرداد 1400 - 10:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم .
ضمن عرض خسته نباشید به اعضاء شورا و اینکه انسانهای یا مسئولیتی هستند ولی از نوع نگاه انها در موضوعات شورای جای تعجب است و انتظار می رود که اعضاء بسیار بلندنظرتر و با نگاه بازتر با موضوعات برخورد نمایند.
برای شما آرزوی موفقیت دارم.

You cannot copy content of this page