انتقادی کوچک به اشتباه بزرگ امام جمعه بافق

دسته: اخبار ویژه , مقالات
۴۳ دیدگاه
جمعه - 29 مرداد 1400

دهه اول محرم نیز به پایان رسید و مردم دارالشجاعه بافق نیز مانند پیشینیان کربلائی خود شهر را در عزای مولای خویش سیاه پوش نمودند.زیارت عاشورا خواندند و روضه ها برگزار نمودند.
هر وقت در احوال یاران به خون خفته امام حسین در روز عاشورا نگاه می کنیم همگی را در تبعیت محض و بصیرت حسینی می یابیم.
بصیرتی که حر را از قعر دوزخ به عرش اعلی رساند و زهیر بن قین را همنشین پیامبر کرد.
عاشورا درسی بود برای همه اعصار و کربلا جاییست در همه کره خاکی و اگر نیک بنگریم این انسان همیشه در آزمون بصیرت دینی قرار دارد.
کشور ما ماه هاست در بحران سخت کرونا به سر می برد و هر روز صدها نفر به جمع قربانیان این بلای قرن ۲۱ افزوده می شوند.چه خانواده ها در این یک سال و اندی از شروع کرونا عزادار عزیزان خود گشتند و چه جوانان و پیرانی که در این مدت اندک بخاطر کرونا غریبانه سر در نقاب خاک کشیدند.
مطمئنا همه شهروندان اخبار فوت همشهریان خود را نیز دنبال کرده اند.این در حالیست که بارها و بارها از مقامات بهداشتی کشور شنیده ایم که تجمعات و مسافرت‌ها سرآغاز افزایش شیوع و بالتبع مرگ و میر ناشی از کرونا هستند و کجاست گوش شنوایی از جانب ما که بدون در نظر گرفتن حق الناس سعی در کتمان حقیقتی بنام کرونا در جامعه داریم.
در جاییکه رهبر عزیزتر از جانمان عالمانه و متواضعانه با پیروی صریح از دستورات ستاد کرونا با برگزاری مجلس با یک سخنران و یک مستمع اقدام کرده اند، آیا دیگر حجت بر ما تمام نشده است؟
آیا ما از ایشان حسینی تر هستیم؟؟؟
متاسفانه در این روزها شاهد اجتماعات مردمی با حداقل رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده ایم که سیلی آن به گوش خود ما خواهد خورد.
در این بین برخی برزگان شهر بخصوص امام جمعه محترم نیز بجای تاکید بر پیروی از الگوی بی نظیر رهبری رفتاری دوگانه در برخورد با اینگونه مجالس داشته اند.
نمی شود خود را پیرو رهبر بدانیم ولی بجای تاکید و گردن نهادن بر دستورات بهداشتی متخصصان سعی در برگزاری تجمعات با هر گونه هزینه اجتماعی در این اوضاع سیاه کرونایی کنیم.
آیا ایشان یا هر کس دیگر به تبعات این بی توجهی ها به شیوه نامه های بهداشتی فکر کرده اند؟؟؟
هدف بنده از آوردن این مطلب این است که به امام جمعه جوان خود یادآوری کنیم که سلامت مردم اوجب همه واجبات است. امیدوارم برخی طرفداران ایشان این انتقاد کوچک را برتابند و دنبال انگ زدن به کسانی که دل در گرو سلامتی مردم دارند برنیایند.
و پیشنهاد می کنم آقای سعادت فر بجای دادن پاسخ توجیه کننده اشتباه خود در این رابطه، سعی در بهره برداری از الگوی رهبری در این اوضاع سخت کرونایی نماید.
والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

امضاء محفوظ


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۰۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 2:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام نویسنده اگر برای همه محفوظ باشد برای ما شناخته شده است کسانی که با انتقاد های دینی سعی در ژست های نو اندیشی دارند و همه را به همه چی گره میزنند و چشمانشان را رو به حقایق می بندند
با نگاه زیگزاگی شما ،از اصل موضوع برگزاری روضه های بیت رهبری دور شده اید و جالبتر اینکه امام جمعه انقلابی شهرمان را هم هدف قرار داده اید
و اما در شهرمان بافق و با تجربه و آمار ها گذشته و فرهنگ اصیل مردم خوبمان همیشه بالای ۸۰ درصد از ماسک استفاده میکنند و امسال هم مردم در این ماه محرم هم با خون دل در فضای باز مراسمات را به خوبی برگزار کردند و تا …. و در آخر تمام برنامه های شهرستان هیچوقت تصمیم گیرنده یک نفر نبوده و نیست به نظر من این پیامتان را اصلاح کنید تا به حرمت پیام عاشورا آزاده باشیم

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 6:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه در کشور از روز اول عده ای تلاش می کردند که کرونا را توطئه دشمن بنامند و با وجود مرگ ومیرهای فراوان آن را انکار کنند.اگر در کشور قانون وضع می شود همه باید از آن تبعیت کنند.ولی می بینیم که تنها در شهربافق نماز جمعه آن هم در محیط بسته برگزار می شد حتی زمانی که ستادکرونا وضعیت قرمز اعلام می کرد.اگر خود مسئولان پایبند به قانون نباشند از مردم چه توقعی می توان داشت.از یک طرف مغازه های مردم را تعطیل می کنند.جریمه های سنگین برای خودروها در نظر می گیرند .در سراسر شهر بنر می زنند که کرونا را جدی بگیرید.بعد هم تجمع برگزار می کنند آن هم مسئولان ارشد شهر.فقط با این قدرت که کسی نمی تواند به آن ها بگوید بالای چشمشان ابروست.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه امام جمعه محترم علاوه براینکه فرماندارو کادر درمان در این مدت یاری نکرد بلکه با دستورهای خودسرانه اول جان مردم،دوم موجبات مشقت کادر درمان وسوم عدم التزام به قانون را به همراه داشتند
فرماندارمحترم ومعاون سیاسی استان به صورت رسمی وغیر رسمی عدم برگزاری مراسمات حضوری راخواستارشدند
رییس شبکه بهداشت به عنوان متولی بهداشت جامعه رعایت شیوه نامه ها وعدم برگزاری بسیاری از مراسم ها راخواستارشدند اما کو گوش شنوا
جناب آقای سعادت فر بالاترین مرجع قانون میباشد که شما به عنوان یک بزرگتر می بایست الگو مردم باشید
امیدوارم ازفردا شاهد رشد تعداد مبتلایان نباشیم

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 10:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. بسیار موافقم. چرا ما خود را ولایی می دانیم اما به رفتار ولی امر مسلمین دقت نمی کنیم.

علمدار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 10:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آماردقیق کرونا دربافق رااعلام کنید وتعدادبستری در بیمارستان را شهرسفید راقرمز اعلام کردید که چه پولی به جیب بزنید
ننگ برشماهاباد

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 11:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تاره مراسم در قبرستان که افرادکرونایی خاک شده بودند بدتر بوده.
کاشکی در همه کار از رهبر پیروری می کردند

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 11:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.شما ظاهرا وسواس فکری داری یا وسواس عملی یا هردو.وقتی با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود و اینکه این مجالس باید باشد و محتاج به این مجالسیم چرا کاسه داغتر از آش می شوید؟چرا فکر میکنید همه چیز همین اصول بهداشتی است؟شما اگر دم از تبعیت از ولایت می زنید فرمایشات را درست گوش کنید ببینید چی گفته شده و قوانین دستورالعمل بهداشت ستاد کرونا چیست؟انقد با مغالطله و داد سلامت مردم زدن انقد ترس در مردم ایجاد نکنید که این ترس پنجاه درصد درگیرشدن جامعه به این بیماری است.موقعیت جامعه را درست درک کنید و امید را جایگزین ترس کنید.

صلاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 11:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
درود بر شما
قصد توجیه ندارم اما گویا این شیوه عملکردی دستوری بوده از بالاتر چون یزد هم مشابه همین عمل را داشته ودیگر اینکه فضای اونجا آزادتر بوده و قطعا جمعیتی کمتر بخاطر بعد مسافت. باز هم‌ ، الله و اعلم بذات الصدور

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه متاسفانه خیلی خودش را بالا و فهمیده تر میدونه اگر یک نفر قربانی بشه خونش گردن امام جمعه است …حالا یکی از سایت ها داغ نکنه بگه چرا به آیت الله سعادت توهین شده ..سریع درجات وعنوان میده سایت

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در دیدگاه اولی آقای احمد با فرافکنی فرموده اند که در بافق ۸۰ درصد رعایت شده.نمیدونم این ۸۰ درصد کجا بودند که تو عکسها ندیدیم و شایدم اونایی که ماسک نمیزدند را گفتند
الگوی امام جمعه رهبری انقلاب هست این که کاملا مشخصه.
و این هم مشخصه که ایشون فقط پیرو دستورتلعمل خودشون هستند.
متاسفانه وقتی رهبری میگن از من هم انتقاد کنید نمیدونم چرا بعضی ها نمیذارن در یک فضای سالم انتقاد صورت بگیره.
اگر به این تصمیمات امام جمعه میگید انقلابی پس یا معنی انقلابی را نمیدونید یا انقلاب را همانطور که خودتون میخواهید معنی میکنید.
مثل اینکه شک دارید هر روز داره نزدیک به هزار نفر با کرونا فوت میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد فخاری زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 1:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مطلب منطقی ای بود و ای کاش نویسنده با نام مشخصات خودش مطلب را عنوان کرده بود

سیدAA این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 1:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اولا کرونا فقط داخل مجلس امام حسینه (ع)
دوما مسئولین محترم از شهر بیرونمون کردن و مجبورمون کردن برین گلذار شهدا
سوما تا آخرین قطره خونمون پای کار امام حسین هستم
چهارما ما کاری به مراسمهای عروسی ،شادی فوتبالی ،جشهای تولد،همایشها و ….نداریم شما هم کاری به امام حسین (ع) ما نداشته باشید
به نظر من بهداشتی ترین همایش و اجتماعی که تو این دوسال کرونا برگذار شده همین مراسمات مذهبی بوده ،هم در فضای باز بوده ،هم فاصله گذاری شده و هم الکل و ماسک دم در بوده از همه مهم تر مامور بهداشت سرکشی میکرده و خادم بهداشت تو مراسم داشتیم
پس غصه ماها رو نخورید
من غصم میشه که با این عروسی ها و جشن ها و بر نامه های فوتبالیتون دارید جون مردم رو به خطر میندازید ،و خدا رحمتون کنه…

سیدAA این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 1:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اولا کرونا فقط داخل مجلس امام حسینه (ع) نیست..
دوما مسئولین محترم از شهر بیرونمون کردن و مجبورمون کردن برین گلذار شهدا…
سوما تا آخرین قطره خونمون پای کار امام حسین (ع) هستم…
چهارما ما کاری به مراسمهای عروسی ،شادی فوتبالی ،جشهای تولد،همایشها و ….نداریم شما هم کاری به امام حسین (ع) ما نداشته باشید…
به نظر من بهداشتی ترین همایش و اجتماعی که تو این دوسال کرونایی برگذار شده همین مراسمات مذهبی بوده ،هم در فضای باز بوده ،هم فاصله گذاری شده و هم الکل و ماسک دم در بوده از همه مهم تر مامور بهداشت سرکشی میکرده و خادم بهداشت تو مراسم داشتیم و دستورات مقام معظم رهبری انجام شده…
پس غصه ماها رو نخورید
من غصم میشه که با این عروسی ها و جشن ها و بر نامه های فوتبالیتون دارید جون مردم رو به خطر میندازید ،و خدا به دادتون برسه که هم فکرتون خرابه هم عملتون…

Saly این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 1:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و عرض ادب
در جواب نویسنده متن همین بس که اگر ذره‌ای اشکال این
نوع مراسم و عزاداری داشت،در صفحه رهبری گزارش خانم رجبی از مراسم را نمی‌گذاشتند.لطفا از رهبری مایه نزارید.
عزاداری خالصانه و مومنانه=الگوی رهبری=نشر در صفحه رهبری

Saly این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و عرض ادب
ضمن قبولی طاعاتتون
در جواب نویسنده متن همین بس که اگر ذره‌ای اشکال این نوع مراسم و عزاداری داشت،در صفحه رهبری گزارش خانم رجبی از مراسم را نمی‌گذاشتند.لطفا رهبری را هزینه نکنید.

عزاداری خالصانه و مومنانه=الگوی رهبری=نشر در صفحه رهبری

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 2:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه امام جمعه محترم ازافرادی دراین شهرداره خط میگیره که بیش ازآنکه به فکرشهرباشندبه فکردستیابی به منافع شخصی خودازگرده امام جمعه هستندان شاالله که خداوندایشان راهدایت کند

    محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 10:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام ببخشید مجلس و عزاداری امام حسین و هزینه کردن برا این مجالس چه منفعتی برای اون افراد یا خود امام جمعه داره؟بغیر از اینکه جزو وظایف ماهست که از دستورات رهبری که با شعار #عزاداری_خالصانه_رعایت_مومنانه بیان شد پیروی کنیم؟ کما اینکه این همکاری ها و فعالیت ها به هیچ وجه از مسئولان قبلی دیده نمیشد؟
    بهتره بجای اهانت زدن به مجلسی که هیچگونه تخلفی از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی انجام نشد از هیئاتی انتقاد کنید که در این شهرستان بدون هیچ چشمداشتی مجالس خود رو بدون رعایت پروتکل ها برپا کردند و کسی هم منتفد آنان نبود‌.

سیدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 4:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام
ای کاش حضرتعالی پیرو همه مسایل مطیع فرمان حضرت آقا بودید نه جاهایی که میخواهید انتقادی بفرمایید
با توجه به سخنرانی حضرت آقا حرفی از تعطیل شدن مراسم زده نشده است اتفاقا فرمودند مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام بشود و مراسمی که در محل قاضی برگزار شد با رعایت همه ی پروتکل های بهداشتی برگزار شد حال اینکه امام جمعه شهر را با این سخنان بخواهید مقابل رهبری قرار بدهید و به گونه ای صحبت کنید که هجوه به سوی امام جمعه شهر بیاید فکر نمیکنم کمتر از گناه حق الناس باشد.
چرا که گفتار و کردار امام جمعه نشان دهنده این بوده است همیشه پیرو حرف رهبری بوده اند.
و لازم به ذکر است شما که اینقدر سنگ مردم را به سینه میزنید چرا نسبت به سنگ آهن که اکثریت مردم شریف بافق حداقل یک نفر از افراد خانوادشان در آنجا مشغول هستند موضع نگرفته اید؟
ای کاش با نگاه انصاف به قضایا نگاه میکردیم نه با نگاه ضربه زدن.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 7:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه باید عادل و بی طرف باشند نه این که از روزی که آمدند فقط برای دولت انقلابی تبلئغ می کنند…
چگونه است که نماز جمعه یزد و جاهای دیگه در این مدت برگزار نشد چون در محیط سقف دار نباید باشه..
مگر نماز جمعه بافق مهم تز از یزد و جاهای دیگه است.
یک عده تندرو و افراطی دور امام جمعه جم شدند و این برای آینده شهر بسبار بد است

حمیدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 9:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم
گاهی بعضی ها مثل بعضی از بزرگترهاشون برای حمله موریانه ای خود از یک سیاست نخ نما استفاده میکنند.
سیاستشون استفاده موردی و موزیانه از بعض گفتار یا رفتار بزرگترهای دینی خاصه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نفع خود و جبهه ذلیل خودشان است.
حمله به امام جمعه محترم بافق که مصداق سرباز بلکه سردار ولایت هست و تمام وجودش ذوب در ولایت میباشد انسان را یاد مردم شام میاندازد که وقتی خبر شهادت مولا علی علیه السلام را در محراب مسجد کوفه شنیدند سوال کردند که مگر علی نماز میخواند!

همشهریان محترم؛
تا کی زمینه برای جولان شب پره هایی که تحمل دیدن خورشید را ندارند فراهم باشد؟!
چرا باید محیط تاریک پرواز آنها فراهم باشد و خدای ناکرده از روشنایی روز هراس داشته باشیم!؟

بیائید با همدلی و اتحاد دست در دست هم ریشه این افکار سکولار و ضد دین را بخشکانیم!

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 11:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    ّبرادر سردار حاج قاسم سلیمانی هست سردار قاآنی هست خواهشا در دادن لقب دقت نمایید.از شیوع کرونا فقط دوقطبی ملت را بیچاره کرده کمی منطقی باشیم من مذهبی حق ندارم مراسم بگیرم و دیگران را از گرفتن مراسم منع کنم از مسافرت منع کنم و غیر مذهبی هم حق ندارد مسافرت برود خانه باغ برود عروسی برود و بعد به مراسمات اباعبدالله ایراد بگیرد هردو طرف اشتباه می کنند فقط مثال می زنم آیا در مراسم تشییع جنازه پدرزن نماینده مجلس جمعیت حاضر بود یا نه؟آیا نماینده مجلس مهمتر است یا امام حسین پس در انتقاد منصف باشیم.

فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 10:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نمیدانم تحت چه عنوان به خودجرات دادید که دخالت درکارنوکران اباعبدالله الحسین علیه السلام انجام دهید.چطور که همه درخانه باغ ها مجلس نامزدی وعروسی وتولد می‌گیرند وکسی حرف نمیزنه.حالا که این امام جمعه مردمی هست ومثل ….. نیست وخیلی به جوانان وافکارشان اهمیت قائل هستند باب طبع خیلی ها نیست.خواهشا کارتون به امام حسین ع مانباشه.بیزحمت یک کم خ….خون بگیرید.

کوروش کبیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 مرداد 1400 - 10:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزان بزرگوار بدانید ، تداوم این بیماری خواسته خیلی ها است هم برای بعضی ها نون داره! هم اینکه بسیاری از کاراشون با این بیماری توجیه میکنند! اطمینان دارم این ویروس را چندین سال در این مملکت نگه میدارند!

احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 1:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب سعید .ت باید بگم کامنت ها را مطالعه کنید مخصوصا جوابیه Saly که جواب این نویسنده معلوم الحال را داد
عزیزم سید جان هم توضیح دادن توی شهر راهمون ندادن پس به حق اولاد زهرا که این شب ها دنیا سوگوار مصیبتشون است جواب افراد ماهیگیر را بده

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 3:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 6:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اون فاطمه که گفتند خ…خون بگیرید لطفا خودشون بهتره خفه خون بگیرند وقتی امام جمعه دارن در این اوضاع سیاه کرونا نماز جمعه میخونه و همه نماز های جمعه تعطیله اون وقت با چه بهونه ای عروسی ها تعطیل باشه؟ وقتی خود امام جمعه در عدم رعایت دستورالعمل بهداشتس گوی سبقت را از همگان ربوده چه انتطاری از کس دیگه داری.
خانم فاطمه امام حسین فقط مال افکار متحجر پوسیده شما نیست.نوگر واقعی امام حسین باید بدونه هر زمان موقع چه اقدامی هست.شما تا وقتی معنی نوکر را نفهمیدید لطفا خیلی خفه…..بگیرید.
زنده باد مرام حاج آقا سلیمانی که بزرگ شهر ما بودند.

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 6:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه جوری میگن امام حسین ما که خیال میکنی توی دنیا امام حسین فقط مال اوناس.نخیر آقا یا خانم نوکر امام حسین جا پای رهبرش میذاره
وقتی رهبری میگه نماز جمعه تعطیل یعنی اینکه مردم نماز جمعه را تعطیل کردیم تا شما هم مراسم هاتون را تعطیل کنید.اون وقت به نظر شما این امام جمعه ما ذوب در ولایته یا ذوب در هوای نفس خودش که شما سنگش را بدون اینکه اصلا از چیزی خبر داشته باشی به سینه میزنی؟؟؟؟
همه ما نوکر امام حسینیم.امام حسین هم مال همس.هیشکی هم نباید خفه….بگیره.

افسوس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 7:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشاءا… که بخیر بگذرد. یک نفربه ما جواب بدهد معنی تعطیلی کلی چیست؟ هیچ منعی ندارد هم مجالس عزاداری برگزارشود وهم مجالس شادی.خداکند که دودش درچشم مردم بخت برگشته شهرم وعزیزان کادر درمان نرود .چراکه این خود یک حق الناس است وباید همه پاسخگو باشند.

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 10:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درجلساتی که درقاضی برگزارشدهیچکدام ازرییسان ادارات نبودندازکجامعلوم که کارامام جمعه درست بوده نمیشه که همه رییسان اداره بدباشندوایشون خوب که بیانیه میدندودتریبون نمازجمعه اعلام میکنه اگرکاربرای امام حسین است که هرکه دلش میخوادبیادبیادهرکس هم نمیخوادنیاداینکه دیگه ناراحتی نداره

حمیدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 11:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پس بفرمائید چون ضربتی زدن ضربتی نوش جانشان میکنیم
عزیزان من اگر عده ای جاعل و ندونم کار اقدام به برگزاری مراسمات نامزدی و … کردن حالا شما هم که نوکران اباعبدالله هستید در جواب اونا همون ندونم کاری رو انجام میدید پس شعور و هدف و حرف امام حسین و عاشورا کجا رفته ؟اصل اول عاشورا صیانت از حق الناس بوده که در مراسمات اخیر ۸۰درصد عکس و فیلم های منتشر رعایت حداقلی پروتکل هارو نشان داد ،دقیقا در بین عزادارانی که شب عاشورا بدون ماسک نوحه سرایی و سینه زنی میکردن چند نفر در بینشون بود که به تازگی کرونا مثبت شده بودن و بازهم در میان جمعیت رحم به خود و دیگران نداشتن .
حالا گیریم که جوان بودن و خام ،بزرگان شهر نباید اینچنین دست به دست کسانی بدهند که حرمت و عزت هیئت و بیرق امام حسین را پایین بیاورند .
وقتی امام جمعه شهر نماز جمعه را بر خلاف دستور العمل کشوری همچنان برگزار می کنه (نماز جمعه ای که وقتی اخبار یزد نشون میده دقیقا بالای ۶۰درصد ماسک هم ندارند)چرا دیگه میاد نماز جمعه این هفته رو میبره سفلی که جمعیت چند برابر بشه و قبل و و بعدش هم مراسمات مختلف بگذارد و جمعا ۳تا ۴ ساعت تجمع برپا بشه ؟
چرا وقتی اکثریت شهرها شیرخوارگان رو لغو کردند کسی حریف متصدیان توی بافق نشد و این همه بچه بدون ماسک تو تجمع حاضر شدن و تازه نماینده مردم در شورای شهر که الگوی مردم باید باشه میره سخنران مراسم میشه
درد اینجاست که هر لحظه ای که گرفتاری پرسنل بیمارستان بیشتر بشه یعنی حق الناس ( امام حسینی که از حق الناس نگذشت امروز مریدانش باعث این حق الناس میشوند )
مردم عادی بسیار سهل انگاری می کنن ولی از مرید امام حسین بعید هست .

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 3:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب احمد باید بگم که شما فقط مواضع تفرقه آمیز امام جمعه را ببین دیگه کافیه.
ایشون الان داره تهدید میکنه که قراره چون دولت عوض شده ما چند روزه دیگه تحملشون میکنیم یعنی چه؟؟؟
یعنی اینکه قراره همه مسئولان را عوض کنم
ایشون تو نماز جمعه مثلا وحدت آفرینی که در اوضاع سیاه کرونایی بصورت غیر قانونی ایراد کرد داره به کی میگه که دهانتان بشکند که گعتید من در مجلس عزای امام حسین نمیام؟؟؟
چون این مسئول گفت بخاطر اوضاع کرونا نمیام این جوابشه
شما فقط ذره ای ایشون را با حاج آقا سلیمانی خودمون مقایسه کنید.
کی گفت که مجلس برگزار نکنید؟؟؟
گفتند تویی که مسئولی مثلا رعایت کن و مروج پروتکل باش تا اونای دیگه یاد بگیرن نه اینکه تعرقه بنداز
اکتی هم که گفت خ..فه خون بگیرن.واقعا خیلی بی ادب تشریف دارن.اول بروند یه کم ادب یادبگیرن بعد کامنت بذارن

بافقی وطن دوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 3:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.دوستان.اوضاع شهر خوب نیست.قبول کنید که امام جمعه حرفاش تفرقه انگیزه.
کی تو این شهر زندگی میکنه که نوکر امام حسین نباشه
دوستان اینقدر بهم بد نگید.
نویسنده اظهار نطر کرده.اگر ایشون بی انصافی کزده حق الناس گردنشه ولی اگر شما هم از نیت ایشون بی اطلاعید و بهش میتازید هم حق الناسه.
من کلا با این امام جمعه خیلی موافق نیستم.چون کاراش و خطبه هاش حمله به افراد هست.امام جمعه باید همه را دور خودش جمع کنه و مجری خاص قانون باشه
من بعنوان یک بافقی حاج آقا سلیمانی را بیشتر دوست داشته و دارم.

جوان انقلابی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 مرداد 1400 - 4:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اولا م.ن با دیدن نظرات شما فهمیدن که کار امام جمعه درسته بوده که نماز جمعه رو تعطیل نکرده و اینکه نمیدونم بعضی از شما ها از کدوم جمله و کلمه ی امام جمعه ی انقلابی شهرمون سوختید و دارید میسوزید که حمله به نماز جمعه کردید ؟؟؟؟؟؟؟
دوما بعضی از شما مطمئنید که سخنان مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای (مد) رو گوش میدید چون هیچوقت و در هیچ سخنرانیشون نگفتن که نماز جمعه تعطیل !!!!!؟
سوما کمی از مردم شریف قم یاد بگیرید با اینکه سر در شهرشون عملا نوشته نشده دارالشجاعه با اینحال از بعضی از مردمان شجاع ترند و مقابل زور می ایستند و همراه زور و ظلم نمیشوند ؟!
ودر اخر در بیشتر شهر ها نماز جمعه تعطیل نشده بود و در استان یزد که علاوه هست تعطیل بود و م.ن افتخار میکنم که امام جمعه ای فهیم نصیب شهرمون شده
باتشکر از امام جمعه ی محترم و شجاع و انقلابی شهرستان بافق اقای رضا سعادت فر بابت تلاشهای بی همتای شان برای شهرمان

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 مرداد 1400 - 8:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    مقابل زور می ایستند و همراه زور و ظلم نمی شوند؟!!!!!
    میشه در مورد این جمله توضیح بدید؟!!
    من با یادداشت بالا موافق نیستم ولی کامنت شما خیلی مسخره است.
    چرا همه چیز را قاطی می کنید؟!!!!!!!!!!!

جوان انقلابی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 مرداد 1400 - 3:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب فردی که گفتن چرا مسایل رو قاطی کردید م.ن جمع بندی کلی از صحبت ها کردم….
یکی از نشانه های ادم منافق اینه که دوست و دشمن رو کنار خودش نگه میدارد درصورتی که امام جمعه ی محترم خط خودشون رو مشخص کردن ومثل بعضی از مسئولین بادیسم و محافظه کار نیستن…!
متاسفانه ما مردم بافق لایق نیستیم امام جمعه ای را داشته باشیم که جلوی بعضی از مسئولین محافظه کار می ایستد …!!!!
چرا مردم کوفه امام زمانشان را یاری نکردن ؟؟؟؟؟
ایا با همین حرف های منافقانه نبود که بین مردم پخش میکردن ؟؟!!
مواظب باشیم که ما مردم کوفه نباشیم حرف های کرونایی بهانه است برای بعضی هاو عده ای سود میبرن ….!
ایا شما در مراسم ها و نماز جمعه شرکت کرده اید و با چشم خود دیده اید که دستورات بهداشتی را رعایت نکرده اند یا با گوش های خودتان شنیده اید ؟؟؟؟!
مواظب باشید که میان حق و باطل فقط چهار انگشت فاصله است…؟!

بافقی وطن دوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 مرداد 1400 - 11:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای جوان انقلابی اگر شما به این امام جمعه به ظاهر ولایت مدار افتخار میکنید واقعا دیگه هیج بحثی باقی نمیمونه
همه بافق را ریخته با این افکار عهد رنسانس اونوقت به ایشون افتخار هم میکنید؟؟؟؟
به چیش افتخار میکنید؟؟؟
به اینکه هر جمعه میکروفون را برداشته خطبه های تفرقه آفرین جمعه را ایراد میکنه
حاج آقا سلیمانی خودمون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیدمصطفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 شهریور 1400 - 2:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام من فقط یه چیز میخوام بدونم ایا امام جمعه محترم اهنسهرخونه دارن وشنیدیم که امکانات وتجهیزات کامل از طرف سنگ اهن به ایشون داده شده این باساده زیستی وانقلابی بودن ایشون مغایرهسش البته اگه درست باشه

    رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 شهریور 1400 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام
    هرموقع فهمیدین که چرا هنوز امام جمعه سابق راننده شخصی دارن که از سنگ آهن حقوق میگیره و هیچکاری تا حالا برای بافق انجام ندادن و چرا ایشون دفتر قبلی را تخلیه نکردن هنوز ،اون موقع برین دنبال بهانه های بنی اسرائیلی خودتون.
    و همچنین اگر فهمیدین پسرشون رو‌چه حساب و با چه مدرکی رییس شورای هماهنگی های بافق هستن و حقوق بالای سنگ آهنی میگیرن…….

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 شهریور 1400 - 1:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر که میگین مراسم بافق را درسایت رهبری نشان دادن بخاطر این است که در جای دیگر کشوربا این اوضاع کرونایی مراسمی به این وسعت نگرفتان یا شهرهای کمتری مراسم گرفته اند . که ناچارا از بافق هم در تصاویر خود استفاده کردند.

گلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خوب شد کرونا آمد تا چهره واقعی بعضی از افراد را نشان بدهد .اتفاقا امام جمعه بسیار فهیم و باکمالی داریم .اتفاقا ایشون فرد شجاع و جسوری هستند ما تازه داریم به حقایقی پی میبریم که هیچ وقت از تریبون نماز جمعه بافق اعلام نمیشد.امام جمعه ای که با بصیرت و درایت و شجاعت حرفهای خودشو میزنه .آنهایی که تحمل حرف حق را ندارند سریع در مقابل حرفهای ایشان جبهه میگیرند.وقتی مسئولی با وقاحت کامل اعلام میکنه من در مراسم روضه شرکت نمیکنم چون حضور من تایید این مجالس هست این آدم از ترس کرونا این حرف را میزنه وگرنه یکی بهش بگه ای بدبخت امام حسین چکار به حضور و تایید تو داره .این تویی که باید ناله بزنی تا شاید آقا نگاهت کنه .کرونا بازی سیاسی بود که در کشور ما خوب داره جولان میده .با اینکه این همه دارند مردم بدبخت را واکسن میزنند ولی آمار چند برابر شده و کشوری مثل عراق با این سیل جمعیت درایام عزای آقا امام حسین تا حالا کرونایی گزارش نشده .چطوره که اونجا که نه بهداشت دارند و نه پروتکل های مسخره خبری از کرونا نیست اونوقت توی ایران با اینکه این پروتکل ها را رعایت میکنن و واکسن دارند میزنند روز به روز شاهد مرگ های فراوانی هستیم .
التماس کمی تفکر ☝️☝️☝️☝️

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 - 5:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا یا خانم گلی نویسنده حرف حساب زد که شما بعلت داشتن افکار پوسیده قرن ۱۴ میلادی نتونستید تحمل کنید.آقا آدم ناحسابی مگه نمیبینی روزی ۷۰۰ نفر دارن قربانی میشن ولی افکار پوسیده شما جماعت این وضع راپدید آورده.ندیدید رهبری عزیز چطور مجلس برگزار میکنه؟؟؟؟

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 - 6:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا گلی جان همه دنیا اومدن که فقط برای ایران برنامه ریزی کنند. اگر واقعا مردم در تمامی زمینها پرو تکلهای بهداشتی را رعایت می کردند این وضعیت کشور نبود . در کشورهایی همچون عراق و افغانستان نیز مرگ و میر ناشی از کرونا وجود دارد ولی بدلیل نبود زیرساختهای بهداشتی مناسب آمار دقیقی ارایه نمی شود . التماس کمی تفکر

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 شهریور 1400 - 1:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

*** دهانش بشکند ***

You cannot copy content of this page