کسب عنوان برتر استانی طی دو سال متوالی توسط تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 13 شهریور 1400

محمود ملاحیدری بافقی مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت:تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق درسال ۱۳۸۰ با شماره ثبت ۲۱۷و شناسه ملی ۰۱۰۸۴۰۰۲۲۷۷۵تاسیس گردید و از اوخر سال ۸۸فعالیت خود را با تعداد حدود ۶۳۹نفر آغاز نمود .

وی گفت: در مدت ۱۱سال با رشد صعودی بالغ بر ۵۵۰۰سهم و نزدیک به یکهزار و ۸۵۰ عضو را جذب کرد که این حکایت از استقبال و رضایت بالای ۹۰ درصد بوده است.

ملاحیدری با اشاره به اینکه به ازای این تعداد سهم تا پایان تیرماه سال جاری نزدیک به ۶۳۵میلیاردریال تسهیلات کم بهره اعطا شده است عنوان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۰ این مبلغ به عدد ده هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با بیان اینکه این تسهیلات از ۴درصد شروع و هم اکنون به یک درصد رسیده است تصریح کرد: پرداخت وام با این نرخ کارمزد و فارغ از قوانین حاکم بر بانکها در کشور بی سابقه می باشد .

وی افزود:قابل ذکر است در تلاشیم تا با ایجاد راهکار و تدابیر جدید نرخ کامزد را به صفر برسانیم.

IMG-20210904-WA0013

IMG-20210904-WA0012
ملاحیدری خاطر نشان کرد:این تعاونی اعتبار از نوع توزیعی می باشد که با هدف ترویج و تحکیم مشارکت تعاون عمومی و کمک به تحقق عدالت اجتماعی و همچنین تامین نیازمندیهای اعتباری و رفاهی اعضا تاسیس شده است .

وی به اهم فعالیت این تعاونی پرداخت و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی است.

او خاطر نشان کرد پرداخت تسهیلات کم بهره در کوتاهترین زمان و پرداخت اقساط بدون حضور فیزیکی از طریق کسر از حقوق اصلی ترین بخش فعالیت این تعاونیست .

ملاحیدری با اشاره به اینکه صفر تا صد پرداخت تسهیلات برعهده ی تعاونی و نیروهای مشغول به کار است عنوان کرد:در سال ۱۳۹۰برای اولین بار بعنوان تعاونی برتر در سطح استان انتخاب و درسال ۹۷موفق به دریافت مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی شد.

او افزود: از افتخارات دیگر این تعاونی برگزیده شدن بعنوان تعاونی برتر در سطح استان طی دوسال متوالی یعنی ۱۳۹۹و ۱۴۰۰نیز است.

مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به کسب عنوان برتری برای سه سال یادآور شد:این برتری ها حاکی از عملکرد مثبت و رو به رشد تعاونی اعتبار است‌.

مدیر عامل شرکت تعاونی اعتبار بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم رتبه تعاونی برتر در سطح کشور و ملی را از خود کنیم.

ملاحیدری افزود: استفاده بهینه از سرمایه شرکت تعاونی، تراز مالی مثبت قانون مداری برگزای به موقع مجامع نداشتن شاکی و رعایت تمامی سرفصل ها رمز موفقیت این تعاونی است.

ملاحیدری ضمن تشکر از اعضای شرکت تعاونی که از ابتدا همراه و همگام بودند بیان کرد: مراتب قدردانی و سپاس خود را از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، کادر مجرب و هیئت مدیره پرتلاش و مجرب تعاونی که سبب افزایش امنیت مالی و رضایتمندی سپرده گزاران در این تعاونی شدند را اعلام می کنیم.

وی در پایان این نکته را نیز عنوان کرد:در حال حاضر حداقل مبلغ تسهیلات ۱۵میلیون تومان و حداکثر ۱۰۵میلیون تومان میباشد.
آدرس استان یزد شهرستان بافق شهرک آهنشهر روبروی سرپرستی دفتر تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن
تلفن ۰۳۵۳۱۴۵۳۴۳۳
ایمیل semen .bafgh@yahoo.com

IMG-20210903-WA0081


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page