منتخبین بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی :اقدامات مدیرعامل شرکت سنگ آهن جهادی،عبادی و ماندگار است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 20 شهریور 1400
اقدامات مدیرعامل شرکت سنگ آهن جهادی،عبادی و ماندگار است

چند تن از منتخبین بازنشستگان شرکت سنگ آهن در دیدار با مدیرعامل مجموعه،ضمن تشکر از زحمات رضا فلاح مبارکه اقدامات وی را جهادی،عبادی و ماندگار دانستند که بیش از مدیران عامل گذشته خدمت نموده است.

چند تن از منتخبین بازنشستگان شرکت سنگ آهن در دیدار با مدیرعامل مجموعه،ضمن تشکر از زحمات رضا فلاح مبارکه اقدامات وی را جهادی،عبادی و ماندگار دانستند که بیش از مدیران عامل گذشته خدمت نموده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ چند تن از منتخبین بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی به نمایندگی از تمامی بازنشستگان این مجموعه به منظور تقدیر از خدمات و زحمات مدیرعامل شرکت با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

سید علی محمد شریعتی یکی از منتخبین بازنشستگان شرکت سنگ آهن از اقدامات و تلاش های مدیرعامل شرکت برای این قشر تشکر کرد و گفت: اقدامات شما جهادی،عبادی و ماندگار است. مدیران عامل بسیاری در این مجموعه فعالیت کردند و به توان خود خدماتی را انجام دادند که قابل تقدیر است اما شما نسبت به همه آنان سنگ تمام گذاشتید.

وی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای فلاح مبارکه،افزود: دعای خیر خانواده شرکت سنگ آهن بافق بدرقه راهتان است.

سپس محمد تقی آقایی دیگر منتخب بازنشستگان بیان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم با حضور بازنشستگان و تقدیر از مدیرعامل مجموعه فراهم نشد و امروز چند تن به نمایندگی از آنان برای این امر حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه سخنان خود به بیان درخواست های بازنشستگان پرداخت که مدیرعامل شرکت آنان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از حضور بازنشستگان،هر گونه اقدامی برای خانواده شرکت سنگ آهن را وظیفه خود دانست و گفت: تنها دعای خیر بازنشستگان برای من کافی و بسیار ارزشمند است. متاسفانه به دلیل شرایط کنونی امکان دیدار با آنان فراهم نیست اما آنچه در توان باشد برای بازنشستگان انجام خواهم داد.

وی با اشاره به آیین نامه رفاهی شرکت سنگ آهن بیان کرد: در این آیین نامه بحث های مختلف چون اهدای بن کالا در مناسبت های مختلف و کمک هزینه سفر آورده شده که برای بازنشستگان نیز به تصویب رساندیم و با توجه به قانون کار مبلغ کمک هزینه سفر هر ساله عوض خواهد شد و برنامه ریزی نیز شده تا ماهیانه بن کالا نیز به همه پرسنل و بازنشستگان داده شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن شرایط اقتصادی کشور را قابل درک دانست و افزود: افزایش هزینه ها مردم را با دشواری هایی مواجه کرده است و به سهم خود تلاش می کنیم تا به بازنشستگان در حد توان و چهارچوب قانون کمک کنیم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای بازنشستگان،کتاب یزد در عهد خوانین بافقی را به آنان اهدا نمود.

IMG-20210911-WA0059

IMG-20210911-WA0060

IMG-20210911-WA0061

IMG-20210911-WA0062


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page