حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 شهریور 1400

حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه ، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر یکایک شما بزرگواران به ویژه جانبازان ، ایثارگران ، آزاده ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

تردیدی نیست که ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران در مقابل استکبار جهانی ، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار مهین عزیز و اسلامی مان است ، روزهایی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران ، عزم خود را برای تجاوز و تعدی به خاک پر گهر جزم کردند ، اما با رشادت ها و از خود گذشتگی فرزندان غیور ملت نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

روایت هشت سال دفاع مقدس ، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر عزت ، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت ، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر ، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ، این ایام غرور آفرین را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان ، جانبازان ، آزادگان سرافراز ، خانواده معظم شهدا و همکاران گرانقدرم در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی تبریک عرض می نمایم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page