سخنی با استاندار نو

دسته: مقالات
یک دیدگاه
شنبه - 10 مهر 1400

هرآمدنی را رفتنی است؛ خوشا به حال آنان که با وجدان آسوده و روح آرام می روند.

جناب آقای فاطمی _ استاندار محترم ،انتصاب آن جناب را به سمت استانداری یزد تبریک می گوییم؛ برایتان آرزوی توفیق در خدمت کردن به مردم را داریم؛ خداوند شما را در زمره عاقبت بخیران قرار دهد.
پس از تبریک و آرزوی توفیق برای شما خواستم به برخی از انتظارات و مشکلات شهرستان بافق،اشاره ای داشته باشیم ؛مسلماً خواست مردم هر منطقه و مشکلات پیش روی آنان، نقطه عطف و ثقل فعالیت و داوری برای هر مسئول به حساب می آید؛بنابراین انتظار می رود که در دوره تصدی شما ،این مطلوب ها حل و مرتفع گردد:
– اولین و مهم ترین و در عین حال، فراگیرترین خواسته مردم عام و خاص شهرستان بافق را می‌توان، پیگیری درخواست های دیرینه شهرستان در خصوص حل و فصل و تظلم در موردمرزهای جغرافیایی شهرستان با اردکان و سایر شهرهای همجوار ذکر کرد. در دوره کاندیداتوری اخیر شما برای مجلس ،یکی از قول های شما این بود که: در اولین نطقم در مجلس بی عدالتی مرزهای جغرافیایی بافق رادادخواهم زد و پیگیری خواهم کرد ؛حال انتظار مردم بافق از شما این است : در حالیکه تقدیر بر این شده که استاندار باشید و خوشبختانه در این زمینه قطعاً در برخی جهات می توانیداز نمایندگی مجلس هم بیشترتاثیر گذار باشید ، انتظار است که:
چون شیری شجاع، بی‌عدالتی در مرزها را یک بار برای همیشه حل و فصل نمایید تا نام مهران فاطمی ابرکوهی ،در تاریخ اذهان بافق ،همچون نام محمد تقی و عبدالرضا خان بافقی، برای همیشه، بر تارک تاریخ استان و انسانهای آزاده ایران بدرخشد .
– تامین تغذیه کارخانجات جوار معدنی، از جمله راه اندازی سریع چرخه کامل فولاد شهرستان و توسعه شهرک های جوار ریلی ،از دیگر انتظارات اهالی بافق از شماست ؛ بافق،غذای بیش از ۵۰ سال فولاد مبارکه و خوزستان و…را تامین کرده؛ آنها را بزرگ کرده؛ توسعه داده؛ ولی متاسفانه بافق، مادری فرسوده و پیر شده؛ معادن رو به اتمام است و….
بافق را ۵ راه مواصلاتی ریلی کشور لقب داده اند؛ ولی باید بگوییم که مثل ما ، تداعی آن ضرب المثل که:
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است.
بهره مااز همه این عبارات پرطمطراق ،صرفا آلودگی هوا ، امراض تنفسی و سرطانی و..‌. شنیدن تق تق ریل‌های قطار ، نداشتن سهمیه کافی بلیت قطار و … می باشد و بس.
جوان بافقی انگیزه‌ای برای فردای شهرش ندارد ؛بیکار و سرگردان است و.‌‌..
لذا این شمایید که باید کمک کنید تا دایه را نیز از شیر مادر منفعت بود و این فردا را برای جوانان این مرز و بوم روشن و امیدوار نمایید.
– حل مشکل مسکن و گرانی سرسام آور زمین بافق ، از دیگر انتظارات مردمی از استاندار می باشد؛ مشکلی که باید گفت با وجود راه‌حلی چون امکان افزایش محدوده شهری ویکی دو اقدام مختصر، قابل حل و فصل می باشد ولی متاسفانه لاینحل مانده است! جناب فاطمی ،حل این معضل ،نره گاوی می خواهد که این در بسته را یکبار برای بارها، بشکند و مشکل بسیاری ازاهالی و جوانان بافقی را حل و فصل نماید،
– واگذاری زمین به فرهنگیان و کارگران از دیگر خواسته این دو قشر تلاشگرو در عین حال وسیع و موثرجامعه، ازشما می باشد .
مدتهاست که فرهنگیان شریف با پول شخصی خود، زمینی ۱۶ هکتاری را خریداری نمودند؛ با وجودصدور ۳۸ سند تک برگ مالکیتی و طی مراحل قانونی و… در واگذاری زمین به این عزیزان کارشکنی می شود. انصافا مظلوم‌ترین قشری که در شهرستان مورد اجحاف در خصوص برخورداری از امکانات رفاهی قرار گرفته است همین عزیزان فرهنگی هستند؛ ولی نمی‌دانیم چرا و به کدامین علت باید بیش از دو سال حیران و ویران بمانند و کسی نباشد که پاسخی درست به این عزیزان بدهد؟!!
یکی از درخواست‌های ش. تان درج گردد.

باشد که مورد عنایت قرار گیرد. پیروز باشید.

  1. محمد عباسی بافقی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
طالعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 مهر 1400 - 10:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله که آقای فاطمی انسان باشند و از خود انسانیت به یادگار بگذارند نه شیر شجاع باشند نه نره گاو

You cannot copy content of this page