تقدیر از فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 مهر 1400
تقدیر از فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

رييس اداره منابع طبيعي شهرستان بافق با حضور در محل ستاد فرماندهي يگان حفاظت اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد از سرهنگ زارع فرمانده یگان حفاظت اين اداره کل تقدير كرد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بافق با حضور در محل ستاد فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از سرهنگ زارع فرمانده یگان حفاظت این اداره کل تقدیر کرد.

در این مراسم، کمال کریمی رییس اداره منابع طبیعی بافق با بیان اینکه کارکنان یگان حفاظت در جایگاه بزرگ خدمت به مردم قرار دارند، گفت: یگان حفاظت از مشاغل بسیار مهم و با ارزش و خدمت در یگان حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه ای سنگین و مسئولیتی خطیر است که بایستی با اتکا به خداوند منان، بهره گیری از منویات ولی فقیه و رعایت قانون انجام شود.

در ادامه سرهنگ زارع فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد ضمن تقدیر از عملکرد مثبت نیروی انتظامی شهرستان بافق طی بازدید صورت گرفته با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی شهرستان بافق اقدامات مفیدی را در راستای همکاری با منابع طبیعی و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی، قاچاق چوب و اجرای احکام محاکم قضائی انجام داده است، اضافه کرد: با همکاری خوب نیروی انتظامی و پاسگاه ها شاهد کاهش شدید وقوع این جرایم در شهرستان هستیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page