گزارش کوتاه از سفر اعضای اندیشکده صفا به بافق

دسته: صنعت و معدن , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 مهر 1400

⭕ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ اولین سفر درون استانی اعضای اندیشکده صفا به شهرستان بافق با دعوت و میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی به منظور معرفی اندیشکده به مسئولان و آشنایی با نظام مسائل اقتصادی شهرستان و معادن بافق برگزار شد.

۱️⃣ نشست صمیمانه با امام جمعه بافق و اعضای شورای شهر اولین برنامه این سفر بود.
در این نشست، ضمن معرفی اندیشکده و اعضای آن، ماهیت شکل گیری و اهداف آن برای اعضای حاضر در نشست تبیین گردید.
هر یک از اعضا نیز به بیان دیدگاه ها و مطالب حائز اهمیت از نگاه خود پرداختند. در پایان نیز حجه الاسلام سعادت فر ضمن تشکر و خرسندی از حضور در جمع حاضر به بیان مطالب خود با نگاه اقتصاد اسلامی پرداختند.

۲️⃣ حضور در معدن چغارت و بازدید از طرح توسعه از مراحل استخراج و بهره برداری تا تولید کنسانتره و گندله برنامه بعدی این سفر بود
۳️⃣جلسه تخصصی و نشست با مدیرعامل محترم و مسولان شرکت سنگ آهن مرکزی آخرین مرحله از این سفر نیز برگزار شد.
در این نشست که در سالن کنفرانس شرکت سنگ آهن برگزار شد، پیرامون وضعیت ذخایر سنگ آهن در بافق، کشور و برخی کشورهای منطقه، وابستگی تولید فولاد به سنگ آهن و راهکارهای تامین خوراک برای آن صنایع، ضرورت استفاده از تکنولوژی برتر برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع در اختیار و لزوم توجه به آینده پژوهی و آینده گزینی و توسعه منابع انسانی متخصص و تاکید بر مزیت های نسبی منطقه ای در طرح های توسعه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

🔸نمایندگانی از خبرگزاری فارس و ایسنا در این سفر همراه با اعضای اندیشکده بودند که هر رسانه بر اساس خط مشی و استراتژی رسانه ای خود به پوشش اخبار پرداخت.
👈 لینک اخبار و گزارش های منتشر شده در گروه ارسال خواهد شد.
همچنین رسانه های شهرستان بافق از جمله واحد خبر صدا و سیما به پوشش جلسات پرداخت که بر اساس پیگیری ها در بخش خبری عصر امروز یکشنبه ۲۵ مهر از شبکه استانی پخش خواهد شد.

اندیشمندان همراه در این سفر: آقای مهندس فنایی، آقای دکتر جعفری طهرانی. آقای دکتر داد، آقای مهندس متوسلیان، آقای دکتر بلندیان، آقای مهندس فقیه، آقای دکتر میرجلیلی، آقای مهندس جوادپور، آقای دکتر قویدل

🇮🇷دبیرخانه اندیشکده صفای یزد

IMG-20211017-WA0065

IMG-20211017-WA0063

 

 

IMG-20211017-WA0067

 

 

IMG-20211017-WA0052

 

 

IMG-20211017-WA0059

IMG-20211017-WA0053

IMG-20211017-WA0066


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page