جوکار در تذکر شفاهی:هیچ اقدامی برای تأمین امنیت خط آب شرب یزد انجام نشده است/ چه کسی متولی امنیت است

دسته: استان یزد
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 12 آبان 1400

نماینده مردم یزد در مجلس با انتقاد از اینکه هیچ اقدامی برای تأمین امنیت خط آب شرب حوزه انتخابیه انجام نشده و شاهد حمله‌های مکرر هستیم، خواستار برگزاری نشستی توسط کمیسیون امنیت یا شوراها برای تعیین تکیف این موضوع شد.
محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با انتقاد از اینکه شاهد حملات مکرر به خط آب شرب حوزه انتخابیه هستیم، گفت: علیرغم نامه‌نگاری‌های مقامات هیچ اقدامی برای تأمین امنیت این خط انجام نشده و به نظر می‌رسد اراده‌ای برای تأمین امنیت و برخورد با عوامل مخرب وجود ندارد؛ مگر امکان دارد این عوامل شناسایی نشوند، چه کسی متولی است.
نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات و نیروی انتظامی کجا هستند و چه کسی متولی امنیت کشور است؟ چرا برخی نمایندگان مجلس به جای محکوم کردن این حرکت‌های ضد قانونی و امنیتی از آن به نوعی حمایت می‌کنند و موجب آسیب روحی و جسمی و میلیاردها خسارت به مردم می‌شوند.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود کمیسیون‌های امنیت ملی یا شوراها با حضور مسئولان مربوطه در این رابطه جلسه‌ای برگزار و تصمیم‌گیری مناسب را داشته باشند تا تأمین امنیت خط آب شرب مردم در آینده تهدید نشود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page