آیا معدن گزستان قانونی واگذار شده است؟؟

دسته: اخبار ویژه , صنعت و معدن
۲ دیدگاه
دوشنبه - 17 آبان 1400

در حالی از غدیر اردکان به عنوان برنده مزایده معدن گزستان بافق نام برده می شود که برخی از صاحب نظران، در نحوه و زمان اطلاع رسانی این مزایده تشکیک نموده اند.

شنیده شده مزایده معدن سنگ آهن گزستان به اسم یک ماده معدنی دیگر و بدون اطلاع مسؤلین شهرستان بافق حتی مدیر عامل مجتمع فلات مرکزی در روزهای پایانی سال گذشته اتفاق افتاده که در آن غدیر اردکان به عنوان برنده معرفی شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 آبان 1400 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه شرکت تهیه و تولید فقط به فکر درآمدزایی است وتامین خوراک واحد‌های جوارمعدنی منطقه اصلا برایش اهمیتی ندارد

Mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 آبان 1400 - 11:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام این که معدنی فعال بشه خیلی خوبه و جای خوشحالی داره. ولی متاسفانه وقتی تمام عایداتش به جیب افراد خواص می‌ره و برای شهرستان عایداتی نداره این بده. متاسفانه شرکت تهیه و تولید نشون داده که فقط تو این چندین سال با نفوذ و در سکوت فقط غارت گر بوده الان نمونه آن در معدن انومالی شمالی حتی به کارگران استخراج که همه زحمت و اون عزیزان میکشن هم رحم نکرده حق و حقوق اونارو هم داره میخوره دیگه چه برسه به حق و حقوق شهر. مسعولین شهرستان باید دقت کنن راجب این معدن ها. و شرکت تهیه تولید رو باید ازش بازخواست کرد چندین ساله داره اگر اندازه چغارت نباشه کمتر از اونم نیست میزان برداشت سنگ آهن و خارج کردن آن از شهرستان، ولی کوچکترین عایداتی نداشته برای شهر.

You cannot copy content of this page