لزوم کنار گذاشتن گروه بندی و جناح بازی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 آبان 1400
لزوم کنار گذاشتن گروه بندی و جناح بازی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق گفت:در حال حاضر تمام فعالیت ها بدور از حواشی، گروه بندی و جناح بازی در حال انجام است

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق گفت:در حال حاضر تمام فعالیت ها بدور از حواشی، گروه بندی و جناح بازی در حال انجام است.

محمد حسن سعادت جو در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) عنوان کرد: از اول شروع کار صحبت هایی در رابطه با بومی و غیر بومی بودن مدیر بیمارستان مطرح شد که طبق منطق و استدلال حرف درستی بود.

وی افزود: اما اگر انسان عرق به کشور، مردم و جهان هستی داشته باشد قطعا می تواند در راستای اعتلای کارها مثمر ثمر باشد.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق با بیان اینکه با قبول مسوولیت باید به دنبال توفیق خدمت بود تصریح کرد:انسان ها برای رشد نیاز به همکاری و همدلی دارند و در این مجموعه از زمان بنیانگذاران سعی شده حرکات مثبتی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی بزرگواران به دلیل وابستگی به تمایلات دنیایی، پست و مقام فکر می کنند با گروه بندی و جناح بازی به اهداف خود می رسند خاطر نشان کرد: به نظرم این بزرگترین خیانت و آسیب به تمام مجموعه های کاری است.

سعادت جو افزود:زمانی که به بافق آمدم خدمت تمامی مسوولین شهرستان رسیدم و به متولیان امر مشکلات را لیست کرده ارائه دادم.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق ادامه داد: در آن زمان اعلام شد بیمارستان برای فعالیت بیشتر و تداوم نیاز به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد تا کارها و مشکلات انباشته شده که بصورت ناخواسته بوده برطرف شود.

مقام مسوول با اشاره به ساخت بیمارستان جدید عنوان کرد: این محل جایی برای قسمت ام آر آی ندارد و لازم است تا بیمارستان قدیم با اعتباراتی که دریافت می کند مجدد مورد بازسازی قرار گیرد تا برخی از قسمت ها در این مکان راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید به تعامل همکاران بیمارستان در تمام بخش ها تصریح کرد:سعی شد با متخصصان از جمله آقای دکتر توانا با ۲۰ سال سابقه که از بافق به دلایلی از جمله گرفتن خانه وی و تبدیل آن به انبار پرونده رفته بودند برای بازگشت رایزنی صورت گیرد.

سعادت جو عنوان کرد:خانه متخصصان به ایشان تحویل داده شد و همه در یک محل سکنی گزیدند و هتل نیز که محلی دیگر برای اسکان ایشان بود تخلیه شد تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

ادامه دارد.

IMG_20211116_225240_574


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page