رضا فلاح، به عنوان داوطلب حقوقی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق جزء ۱۰ داوطلب برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 14 آذر 1400

داوطلب حقوقی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق جزء ۱۰ داوطلب برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت؛
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق، محمدرضا فتاحی بافقی رئیس این جمعیت از قرار گرفتن آقای رضا فلاح مبارکه (داوطلب حقوقی هلال احمر بافق) در بین ۱۰ داوطلب برتر کشوری خبر داد.
فتاحی بافقی ضمن تبریک این دستاورد بزرگ برای جمعیت هلال احمر شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به عنوان داوطلب حقوقی هلال احمر بافق به خانواده بزرگ هلال احمر،گفت:
طی مراسمی که امروز صبح در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور از ۱۰ داوطلب برتر کشوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند در آیین نکوداشت “خدمات داوطلبانه” که همزمان با روز جهانی داوطلب در ساختمان صلح هلال‌احمر برگزار شد، به توصیه‌های دین مبین اسلام بر ارائه خدمات داوطلبانه و دستگیری از نیازمندان و محرومان اشاره کرد و گفت: در آیات مختلف کتاب آسمانی قرآن حدود ۱۹۴ بار به احسان و مشتقات آن سفارش شده و روایات و توصیه‌های رسول مکرم اسلام و ائمه اطهار نیز بر احسان و نیکی به مردم تاکید دارند.

کولیوند ادامه داد: داوطلبان کسانی هستند که بر همین مبنا، بخشی از زندگی خود را بدون هیچگونه مزد و منت و اجبار با نیازمندان تقسیم می‌کنند. داوطلبان؛ خدمتگزار مردم هستند و از شوق خدمت به مردم و اجر معنوی که در قبال این خدمت دریافت می‌کنند، راضی‌اند. آنها در بهبود زندگی محرومان و نیازمندان شریک‌اند و در یک کلام، داوطلبان؛ یاری‌رسان و فریادرس کسانی هستند که به این خدمات در حوادث و بلایا نیاز دارند.

  1. رئیس جمعیت هلال‌احمر در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه تاکید کرد: هرکجا که داوطلبان در کنار نهادهای خدمتگزار از جمله هلال‌احمر ایستادند، توفیق خدمت شایسته‌تر حاصل شده و بدون حمایت‌های داوطلبان و خیرین، خدمت به مردم در حوادث و بحران‌ها در این سطح و وسعت، امکان پذیر نبود.
    .
    .
    .
    روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق🌴

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page