اولین مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی صنایع معدنی استان یزد در شرکت صنعتی معدنی یزد افتتاح شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 23 آذر 1400
اولین مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی صنایع معدنی استان یزد در شرکت صنعتی معدنی یزد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد؛ مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت شهداب یزد با حضور مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و ندافیان کارشناس صنایع مرکز فنی و حرفه ای استان و شرافت مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی شهداب و دیگر مدیران ارشد این شرکت افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد؛ مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت شهداب یزد با حضور مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و ندافیان کارشناس صنایع مرکز فنی و حرفه ای استان و شرافت مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی شهداب و دیگر مدیران ارشد این شرکت افتتاح شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد در جریان این مراسم که در محل شرکت شهداب برگزار شد، عنوان نمود؛ شرکت شهداب از فعالترین بنگاه های اقتصادی استان و زیر ساخت های مناسبی دارد و اولین مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی حوزه صنایع معدنی استان، در راستای توانمندسازی مهارتی نیروهای شاغل و جویای کار، با همکاری شرکت شهداب ایجاد گردید.

وی گفت : از مهمترین برنامه های این مرکز ارائه آموزش های مهارتی به نیروی کار شاغل در معادن بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای است، که در نهایت برای قبول شدگان در آزمون نهایی گواهینامه مهارتی صادر می گردد .

در ادامه مراسم، شرافت از تلاش های اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد در جهت تعامل با صنایع ، تجلیل نمود و با اشاره به این مهم که شرکت شهداب اولین شرکت صنعتی معدنی استان می باشد که به مرکز جوارکارگاهی تجهیز شده است و به توانمندی های واحد آموزش و کارگاه های مجهز و پیشرفته این شرکت در شهرستان بافق وافتتاح دومین شعبه کارگاهی این شرکت در ماه آینده نیز اشاره نمود.

شرافت اظهار داشت: امیدواریم که در آینده بتوانیم از دانش مهندسین و مشاورین شاغل در معادن برای آموزش پرسنل سایر صنایع در سطح استان استفاده نماییم و به مرکزی معتبر جهت پرورش مهندسین صنایع معدنی تبدیل شویم که در کنار فعالیت های اقتصادی خود بتوان با تولید و ساخت قطعات از واردات آنها و خروج ارز جلوگیری نماییم.

در پایان، مجوز جوارکارگاهی شرکت صنعتی معدنی شهداب از سوی مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد به این شرکت تقدیم و ایشان نیز از همکاری و تعامل صورت گرفته توسط این شرکت قدردانی نمود.

IMG-20211214-WA0118

IMG-20211214-WA0117

IMG-20211214-WA0119

IMG-20211214-WA0121


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page