وجود پیمانکاران غیربومی سبب کندی اجرای پروژه مسکن مهر بهاباد شده است

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
جمعه - 26 آبان 1391

بهاباد – خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به برخی از مشکلات مسکن مهر بهاباد گفت: وجود پیمانکاران غیربومی سبب کندی کار این پروژه در بهاباد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قربانیان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد اظهار داشت: بحث مسکن مهر بهاباد به دلیل فاصله زیاد با مرکز استان، مشکل حضور پیمانکاران غیر بومی و دیگر مشکلاتی از این قبیل باعث عدم پیشرفت مناسب مسکن مهر در این شهرستان شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی شایسته و اهتمام بیشتر مدیرعامل جدید و مجموعه شرکت تعاونی مسکن مهر بهاباد، شاهد واگذاری هر چه سریعتر مجموعه 66 واحدی مسکن مهر به متقاضیان باشیم.

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: به دلیل اینکه جمعیت شهرستان بهاباد کمتر از 70 هزار نفر است، بسیاری از ساخت و سازها در این منطقه در حوزه بنیاد مسکن است.

محمدرضا هدایی، بهسازی و کار در روستاها را در اولویت شهرستان دانست و گفت: ساماندهی ورودی و خروجی روستاها، جدول گذاری، به سازی معابر و کارهای دیگر عمرانی در روستاها باید ضمن ارتباط تنگاتنگ با بخشداران، به صورت جدی دنبال شود.

در این مراسم از تلاش های مصطفی کاظمی تجلیل و مسلم فتاحی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد معرفی شد.

فتاحی پیش از این در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق مشغول به خدمت بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page