از استاندار یزد به خاطر همراهی با کارگران شرکت سنگ آهن در برابر تصمیم نسنجیده صندوق فولاد تشکر می کنم

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 دی 1400

نماینده مردم بافق با حضور در جمع کارگران معترضی که در اعتراض به حذف مدیر بومی، درب ورودی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق تجمع کرده بودند گفت: از حضور فرماندار و شورای اسلامی شهر و شهرستان که همواره پیگیر حقوق مردم بودند تشکر می کنم و از استاندار یزد نیز که در قضیه اقدام نسنجیده و بدون هماهنگی صندوق بازنشستگی فولاد بهترین همراهی را با ما و کارگران این شرکت کرد تشکر می کنم.

محمد رضا صباغیان ادامه داد: شخص استاندار، جدی تر از ما وارد صحنه شدند و با جلسه شورای تامین امروز که فرماندار زحمت کشیدند و بعد استاندار در استان تشکیل دادند و جلوی تودیع و معارفه امروز گرفته شد.

وی با یادآوری اینکه شهرستان بافق در دل کویر واقع شده با معدنی که شاهد آن هستید بیش از ۵۰ سال که استانها و شهرستانها را آباد کرده درآمد اینجا به شهرستانها و استان های دیگر رفته است و قبل از این چند سال هیچ کاری برای شهر نکردند.

صباغیان با بیان اینکه چند سال قبل برای مراجعه به متخصص و برخی دستگاههای بیمارستان مردم مجبور بودند به مرکز استان بروند، راه تازه دوباره شده، کارخانه گندله سازی تازه تاسیس شده، سنگ آهن را با قطار را بردند و الان هم با کامیون همراه با قطار می برند چرا؟ چرا برای این شهر که میلیاردها میلیارد در سال درآمد به جایی دیگر می فرستد برای شهر هزینه نشود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی افزود: به خواست خدا با اتحاد صورت گرفته سال ۷۹، ۹۰ و ۹۳ همین مناطق و همین جا و برخی از دوستان بودند نشستند و صورتجلسه ۹/۶/۹۳ را مسوولین که خوشبختانه همین فرماندار بودند تصویب شد، دستاورد صورتجلسه امروز کارخانه گندله است که ۵۰ سال جلوتر باید راه اندازی می شد امروز هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم از آن ارتزاق می کنند و از همه بالاتر فولاد می تواند راه اندازی شود چون خوراک آماده است و شهر از آن نابودی حتمی تا حدی نجات پیدا کرد، با هماهنگی کارگران گفتیم نباید کسی اخراج شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page