مردم و کارگرها آقای فلاح را می خواهند چون حقوق کارگر و شهر را پیگیری می کند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 دی 1400

صباغیان به کارگران شرکت سنگ آهن گفت: آگاه باشید امروز مدیران صندوق می گویند چرا دارید نیرو می گیرید؟ باید نیرو کم باشد تا ما بتوانیم پول را جای دیگر ببریم . در زمینه پروژه فاضلاب شهری و آوردن آب از یزد که ۱۰ سال دیگر بافق با مشکل آب روبرو نشود بجای تشکر می گویند چرا چنین هزینه ای می کنید؟!!! می گویند چرا آهن اسفنجی راه اندازی شود؟ نظرشان این است که مثل روال قبل این مطالبات بحق مردم نباید باشد.

صباغیان با بیان اینکه به عنوان نماینده و تا ساعتی که وکیل شما هستم به خواست خدا هر چه هست و حق شهر است دفاع خواهم کرد هر جا دیدم حق شهر ضایع می شود اینجا یا در مسجد جامع اعلام می کنم و مشکلات را خواهم گفت.

وی خطاب به کارگران شرکت سنگ آهن گفت: امروز بحث این است که چرا کارگران تبدیل وضعیت شده اند؟!!! چرا می خواهید نیرو بگیرید و چرا میخواهید کارخانه بزنید ؟

وی ادامه داد: شب گذشته نیم ساعت با معاون وزیر صحبت می کردم و گفتم شهر باید بهترین بیمارستان را داشته باشد، بهترین راه و بهترین دانشگاه را داشته باشد، بهترین مدرسه را داشته باشد چون معدن دارد و حق مردم است دریا و جنگل نداریم هوای خوب نداریم این نعمت را خدا داده است.

نماینده مردم بافق گفت : روزگاری در این شهر بهترین هندوانه و خربزه کشت می شد که امروز نمی شود، بهترین انار و محصولات از بین رفته است، آمار عقیم شدن در شهر ما بالا است سرطان را آمار بگیرید و به اقای وزیر به مدیر صندوق فولاد می گویم آقای وزیر، آقای عامریان ۵۰ سال پیش بهترین شهرک و دریاچه برای مردم ساخته شده است بعد از ۵۰ سال امروز کارگر در زیرزمین زندگی کند و برای درمان با یزد برود.

وی ادامه داد: چرا بعد از ۵۰ سال کارگر نباید امکانات داشته باشد؟ زیرا ما سکوت کردیم، مسؤلین وقت حرف نزدند، وکلای قبل حرف نزدند.

وی ادامه داد: اعلام می کنم هزینه کرد در حوزه آموزش، در حوزه راه در حوزه بهداشت و درمان حق مردم است و از آن نخواهیم گذشت، کارگر باید امنیت شغلی داشته باشد، باید تبدیل وضعیت شود ، باید بهترین بیمه را داشته باشد.

محمد رضا صباغیان خاطر نشان ساخت: اگر مردم و کارگرها آقای فلاح را می خواهند چون حقوق کارگر و شهر را پیگیری می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page