کسی که حکم او را زدند مدیر عامل نیست/ بافقی کسی است که سختی آب و خاک بافق را کشیده باشد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
چهارشنبه - 1 دی 1400

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جمع کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق که به نشانه اعتراض به تغییر مدیر بومی این شرکت از صبح امروز دست از کار کشیده و جلو درب ورودی این شرکت تجمع نموده بودند گفت: یک حرف به شورای محترم شهر، امام جمعه محترم، فرماندار و شورای کارگری می گویم و آن هم اینکه یک حرف بزنید. اگر همه شما یک حرف نزنید حق ضایع می شود، من دارم می بینم. آنهایی که آن بالا نشسته اند نگاه پشت سر نمی کنند فقط می گویند پول بدهید، ما باید از حق خود دفاع کنیم.
محمد رضا صباغیان ادامه داد: به استاندار و معاون رئیس جمهور و معاون وزیر گفتم، مردم مطیع قانون ، تابع قانون، تابع نظام، تابع رهبری و همراه مسوولین شهرستان و استان هستند و حرف همه این است که حقوق شهر و مردم و کارگر محفوظ بماند.
وی با بیان اینکه بده بستانی با کسی نداشتم و نخواهم داشت گفت: از خدا می خواهم این توفیق را به من بدهد که همینگونه ادامه دهم.
صباغیان با بیان اینکه امروز صبح ساعت ۱۰ بدون آنکه نماینده شما فرماندار و استاندار بدانند می خواستند جلسه تودیع و معارفه را برگزار کنند و با این توجیه که گزینه جدید به نام بافقی است مدیرعامل را تغییر دهند که اولین قدم را استاندار برداشت و این جلسه را لغو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: صبح امروز با مسؤلین صحبت کردم به آنها گفتم سه یا چهار روز مهلت داده می شود تا مسؤلین صندوق با مسؤلین استان و شهرستان و نماینده بنشینند و حرف بزنند که برای چه می خواهند مدیر را تغییر دهند؟باید بگویند این آقا که می خواهند بیاورند چه بهتری دارد؟ چه امتیازی دارد که ما نمیدانیم؟ چه سابقه ای دارد که ما نمی دانیم؟ برای شهر چه کار می خواهد انجام دهد؟
صباغیان با بیان اینکه می خواهند شرکت را در بورس ببرند گفت: اگر بیدار نباشیم این کار را می کنند و فردا دیر است چرا که چندی قبل هم رفت برای ثبت اسناد که خدا خواست و به همت کارگران جلوی آن گرفته شد.

صباغیان خطاب به کارگران متحصن گفت: اگر من هم حرفی میزنم به خاطر خودت شما و به خاطر انسجام شماست چرا که اگر این انسجام نباشد حرف من هم خریدار ندارد.
صباغیان با بیان اینکه مسرور مدیر عامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد گفت تا زمانی که من هستم شرکت در بورس نمی رود اما امروز در جریان باشید که این اشخاص اینگونه فکر می کنند که تبدیل وضعیت و بیمه خوب داشتن شما کارگرها جرم این است و اعتراض دارند که چرا این اتفاق افتاده ؟ معترضند چرا برخی از کارها برای شهرستان انجام می شود.
وی با بیان اینکه طبق نظر استاندار و معاون سیاسی امنیتی یک هفته مهلت می دهیم تا جلسه گذاشته شود و امروز آقای فلاح مدیر عامل است و کسی حق ندارد تا زمانی که جلسه تشکیل نشده اینجا بیاید.
صباغیان خاطرنشان ساخت : باید هر تصمیمی می خواهد گرفته شود با حضور نماینده کارگران ، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مسوولین استان و شهرستان باشد حالا اگر با این موضوع موافق هستید به سرکار بازگردید اگر هم موافق نیستید صاحب اختیارید که بمانید .
صباغیان گفت: آنچه من می دانم این است که ما زمانی می توانیم نتیجه بگیریم که با همین قدرت پیش برویم چهارشنبه آینده نه تنها کارگران بلکه مردم شهر بیایند در همین جا چرا که آنها هم باید بدانند چه اتفاقی افتاده چرا که همه شهر سهیم است.
صباغیان با انتقاد از حرکت نسنجیده صندوق بازنشستگان فولاد گفت: کسی که حکم او را زدند مدیر عامل ما نیست و مدیرعامل بافقی کسی است که سختی آب و خاک بافق را کشیده باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 3 دی 1400 - 7:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدمت آقای صباغیان عزیز نماینده محترم شهرستان درمجلس .به عنوان کسی که ۵بار نام شمارا در صندوق رای انداخته ام خواهشمندم مشکلات سنگ اهن را وصل مردم شهر نکنید و از مردم نخواهید که در حل مشکلات سنگ اهن به یاری بیایند.بنده کارمند بازنشسته راه آهن هستم با چهار فرزند .آقای صباغیان بنده و امثال بنده طبق قانون تامین اجتماعی حقوق میگیریم اما می بایست هزینه ها را طبق یک کارمند رده بالا در سنگ اهن پرداخت نمایم .شما میدانید فرزندان ما غیرسنگ آهنی در برابر دوستانشان چقدر خجالت میکشند وچه خجالتی باید بکشد آن پدر .آقای صباغیان بنده به استنادحرفهای خودتان که در هنگام تبلیغ وظیفه اصلی نماینده را قانون گذاری می‌دانستید یادآوری کنم چرا فقط از سنگ اهن حمایت میکنید آیا برای شما هم می‌چربد .کمر ما شکست از این تبعیض ها درشهر به این کوچکی.خسته ایم خسته

You cannot copy content of this page