استخر لاله بافق بازگشایی شد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 11 دی 1400
استخر لاله بافق بازگشایی شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات شنا شهرستان بافق از روند بازسازی و مرمت استخر لاله بازدید کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات شنا شهرستان بافق از روند بازسازی و مرمت استخر لاله بازدید کردند.

مسعود شریعتی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات شنا شهرستان بافق همراهی مسوولین را در راستای احیاء این مجموعه ورزشی ستود.

در ادامه رضایی رئیس هیات شنا شهرستان بافق گزارش عملکردی از روند بازسازی این مجموعه ورزشی ارائه داد.

رضایی با بیان اینکه استخر شنا لاله تنها استخر بافق است که به برادران و خواهران خدمات می دهد عنوان کرد: با توجه به تعمیرات و بازسازی در استخر شهرک آهنشهر لازم است این مجموعه به تنهایی با ترافیک بالا خدمات دهی کند.

رئیس هیات شنا شهرستان بافق با اشاره به اینکه این مجموعه در سال ۹۸ همزمان با شیوع کرونا تحویل هیات شنا شد تصریح کرد:تعطیلی استخر موجب شد تا به دنبال بازسازی و مرمت و ایجاد شرایط مطلوبتر برویم.

وی افزود: سقف استخر اولین موضوعی که بود با توجه به فرسودگی بیش از حد شرایط حاد داشت.

رضایی با اشاره به اینکه با توجه به پوسیدگی های زیاد در سقف استخر در هر لحظه رسوبات و زنگ زدگی ها به داخل استخر ریخته میشد خاطر نشان کرد: دستگاههای تصفیه آب نیز با این روند به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود و هر لحظه خرابی آنها نیز پیش بینی می شد.

رضایی با بیان اینکه بدون هیچ اعتباری کار شروع و علیرغم قیمت های بالا صنعت کاران با عدد پایین سقف مرمت شد‌ و هزینه آن بصورت تدریجی از فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان دریافت شد همچنین افزود:بازسازی و رنگ آمیزی ضد آب بالای سقف انجام و سقف پی وی سی و پنجره های دو جدار نیز نصب شد.

وی بیان کرد: با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان کوره تامین هوای گرم و مطبوع استخر مهیا شد تا ورزشکاران با آسودگی خاطر به ورزش شنا بپردازند.

رییس هیات شنا شهرستان بافق با اشاره به تعمیرات لابی استخر از مساعدت های مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، فرماندار سابق، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و مدبر کل ورزش و جوانان استان و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آهن تقدیر کرد.

وی در پایان به لزوم تخصیص اعتبارات دیگر برای بازسازی یکسری تاسیسات (مشعل ها،دیگ ها ، پمپ ها و شیرآلات ) اشاره کرد و گفت:با گذشت زمان این قسمت ها دچار فرسودگی شده و نیاز است تا با تامین اعتبار تعمیرات آن نیز انجام شود.

IMG-20220101-WA0124

IMG-20220101-WA0123

IMG-20220101-WA0122

IMG-20220101-WA0120

IMG-20220101-WA0121

IMG-20220101-WA0117


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page