لزوم برگزاری مسابقه جایزه بزرگ برای شناساندن سایت پرواز ارم بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 11 دی 1400
لزوم برگزاری مسابقه جایزه بزرگ برای شناساندن سایت پرواز ارم بافق

در مسیر جاده بافق قطرم که تردد داشته باشید شاهد پرواز پرندگان رنگارنگی هستید که در اطراف سایت پروازی ارم مشغول گذراندن اوقاتی مفرح و شاهد هستند

در مسیر جاده بافق قطرم که تردد داشته باشید شاهد پرواز پرندگان رنگارنگی هستید که در اطراف سایت پروازی ارم مشغول گذراندن اوقاتی مفرح و شاهد هستند.

مجتبی شاهپورزاده مسوول کمیته ورزش های هوایی که بیش از ۱۰ سال است که ورزش پاراگلایدر را شروع کرده و به آروزی دیرینه خود رسیده است در گفتگویی با خبرنگار “بافق فردا” از آغاز به کارش توضیحاتی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه همیشه دوست داشتم پرواز را یاد بگیرم عنوان می کند: روزی پیامکی در رابطه با آموزش پرواز در مرکز استان به دستم رسید.

شاهپورزاده بیان می کند: به عنوان اولین نفر از بافق در این دوره از کلاس های آموزشی شرکت کردم و بعد از اتمام آموزش به دلیل بالا بودن قیمت تجهیزات چندسالی نتوانستم پرواز کنم.

وی می افزاید: تا اینکه با تهیه تجهیزات برای پرواز به سایت یزد می رفتم و این کار همچنان ادامه داشت تا زمانی که سایت ارم را کشف کردم.

شاهپورزاده با اشاره به اینکه استقبال جوانان از این ورزش بسیار خوب و قابل قبول است تصریح می کند: فقط به خاطر گرانی تجهیزات جوانان نمی توانند وارد این عرصه شوند.

ورزشکار بافقی ادامه می دهد:هزینه آموزش و تجهیزات بالا است این سایت از همه لحاظ منحصر به فرد بوده و از خلبان مبتدی تا حرفه ای می توانند ساعت ها پرواز کرده و در ارتفاع باشند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه دوم سال تمام خلبان های کشور در سایت یزد به تمرین می پردازند عنوان می کند: با برنامه ریزی می توان آنان را به سمت سایت ارم سوق داد.

شاهپورزاده با اشاره به بازید ۶۰ خلبان از سایت ارم از شهرهای کردستان، اراک، تهران و یزد یادآور می شود: با رونق این ورزش و دعوت از مربیان مجرب و ثبت نام از علاقه مندان در هر دوره آموزشی امکان تغییر و تحول در اقتصاد شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسوولین همت کنند یک مسابقه جایزه بزرگ برگزار شود تصریح می کند:برگزاری این مسابقات با هدف معرفی سایت ارم به خلبان ها و مربیان نامدار کشوری است.

شاهپورزاده در پایان این گفتگو از همراهی و مساعدت های مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و همچنین شهردار بافق تقدیر و تشکر کرد.

IMG-20220101-WA0111


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page