موسیقی را در شکل هدفدار ، پاک ، سالم و هنرمندانه توسعه دهید و در این امر روی کمک همه جانبه مجموعه شهرداری حساب کنید

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 13 دی 1400

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی شهرستان بافق:

نشست صمیمی شهردار بافق و مسئول امور فرهنگی شهرداری با انجمن موسیقی شهرستان بافق در خانه فرهنگ برگزار شد.

در ابتدا حمید زینلی، رئیس انجمن موسیقی شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری بالاخص مهندس نوروززاده، شهردار بافق به گزارش عملکرد این انجمن در طول مدت فعالیتش در خانه فرهنگ شهرداری پرداخت و اظهار کرد: با همت مربیان و مسئولین انجمن تا کنون بیش از ۶۰ هنرجو در رشته های متفاوت موسیقی در حال آموزش هستند و در آینده ای نه چندان دور با برگزاری جشنواره تکنوازی، شاهد نتیجه کار آنها خواهیم بود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره موزیسین های بافقی که بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، به سابقه این انجمن اشاره کرد و به بیان اهداف این انجمن پرداخت که مهمترین آنها برگزاری کنسرتی با عنوان (شرح پریشانی) است که تمام قطعه ها از اشعار نغز شاعر شهیر شهرستان بافق وحشی بافقی می باشد.

سپس پیشکسوتان، مربیان و دیگر مسئولین این انجمن به بیان دغدغه های خود در زمینه موسیقی پرداختند.

در ادامه سید علی نوروززاده، شهردار بافق، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین جریانی و قدردانی از تلاش و همت این انجمن، موسیقی را یک هنر ارزنده قلمداد کرد و سخن خود را با قرائت بخشی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره موسیقی در بازدیدشان از مرکز موسیقی صدا و سیما که فرمودند؛ ” هنر موسیقی، تلفیقی از دانش، اندیشه و فطرت خداداد است؛ که مظهر فطرت خدادادی در درجه اول، حنجره انسان ها و در درجه دوم ساز ها است که به دست انسان ها ساخته شده است پس می بینید که پایه، پایه ی الهی است ” ادامه داد.

وی پیرو سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند؛ “موسیقی را نجات دهید” به هنرمندان حاضر گفت موسیقی را در شکل هدفدار ، پاک ، سالم و هنرمندانه توسعه دهید و در این امر روی کمک همه جانبه مجموعه شهرداری نیز حساب کنید.

در پایان آقای خبیری و خانم ابراهیمی حضار را به اجرای دو قطعه (خزان) و (مخالف سه گاه) اثر استاد پرویز مشکاتیان، میهمان کردند.

 

IMG-20220103-WA0097

 

 

IMG-20220103-WA0096

 

IMG-20220103-WA0094

 

IMG-20220103-WA0092

 

 

IMG-20220103-WA0093


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page