همکاری دو جانبه اداره منابع طبیعی بافق و جمعیت هلال احمر

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 دی 1400
همکاری دو جانبه اداره منابع طبیعی بافق و جمعیت هلال احمر

. رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بافق در ديدار يا رييس جمعيت هلال احمر اين شهرستان بر همكاري همه جانبه با اين اداره طبق تفاهم نامه منعقده في مابين سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور و سازمان جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران تأكيد كرد.

.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در دیدار یا رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان بر همکاری همه جانبه با این اداره طبق تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد

کمال کریمی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های جمعیت هلال احمر در زمان بروز حوادث، ابراز امیدواری نمود که با اعلام نیاز این اداره اکیپ جمعیت هلال احمر همکاری خود را نسبت به اطفاء حریق در سطح عرصه های منابع طبیعی بعمل آورند.
کریمی گفت: بدون مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها نمی‌توانیم اهداف خود را در امور حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی پیش ببریم،از این رو برای استفاده از این ظرفیت مردمی و فرهنگ سازی، این اداره اقدام به جذب همیاران طبیعت می نماید.
در ادامه این دیدار محمدرضا فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های آموزشی ضروری در این مواقع را به محافظین افتخاری، اکیپ های اطفاء حریق و مرتعداران و همچنین هر گونه همکاری با منابع طبیعی را اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر ادارات شاهد روزافزون طبیعتی سرسبز و بکر را باشیم.

خاطر نشان می شود: علاقه‌مندان به حفظ منابع طبیعی می‌توانند به سایت https://hamyartabiat.frw.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات خود، نام نویسی کنند تا برای آنها کارت همیار طبیعت صادر شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page