پاسخگویی یا فرافکنی

دسته: مقالات
۷ دیدگاه
جمعه - 24 دی 1400

چندی قبل که توهین استاندار سیستان و بلوچستان را به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به علت نبودن وی در قاب دوربین می‌دیدم ،به خود گفتم خدا را شکر در استانی زندگی میکنیم که به خبرنگار و رسانه به چشم پل ارتباطی نگاه می کنند، اما بعد از مدتی متوجه شدم مسئولین در برابر انتقادها و رسانه ها به سه دسته تقسیم می شوند ؛
دسته اول افرادی هستند که به شایستگی به این پست دست پیدا کرده‌اند پس انتقادها را مانند هرس کردن درختان دانسته و سپاسگزار نیز هستند.
دسته دوم افرادی هستند که به ظاهر انتقاد پذیر هستند اما با رفتارهای بچه گانه و تلافی جویانه ای از جمله عدم پاسخگویی و ارائه اطلاعات به خبرنگار ،عدم دعوت خبرنگار مذکور به مراسم موضع واقعی خود را نشان میدهند .
و اما دسته سوم که اخیراً یک نمونه واضح و آشکار از آن را مشاهده نمودیم مسئولانی هستند که به جای این که با آغوشی باز پذیرای انتقاد باشند و پاسخ های قانع کننده ای به افکار عمومی ارائه بدهند ، به فکر حفظ موقعیت دست نخورده چندین ساله خود هستند.
واضح و آشکار است که روی سخنم با آقای وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی می باشد.
آقای وفایی نسب شما چگونه از فاصله ۱۲۰ کیلومتری شهر و بیمارستان (که به گفته خودتان فرصت سر زدن به آن را نداشته اید )متوجه شیطنت‌ها (دستکاری تاسیسات بیمارستان) شده اید؟؟!!!!!
آیا این اطلاعات شما نتیجه علم غیب شماست یا مخبرانی که طبق میل و سلیقه به شما اطلاعات می دهند ؟!!!
آقای وفایی نسب نماینده شما در شهرستان نیز در آغاز کار خود در پاسخ به پیگیری مردم در گروه مجازی به مردم توهین نمود و مردم شهرستان با توجه به مهمان نوازی سکوت اختیار کردند و شاید نتیجه سکوت آن روز ، جسارت و توهین امروز شماست!!
آقای وفایی نسب لطفاً در اولین فرصت بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ اول فروردین ماه ۹۴ در مشهد مقدس را در رابطه با انتقاد و پیگیری با گوشی شنوا ملاحظه کنید..
آقای وفایی نسب لطفا در پاسخ به انتقاد و درخواست های مردم ، فکر فرافکنی و منفی را از خود دور کنید تا بتوانید بهتر به مردم خدمت کنید
و جمله آخر
آقای وفایی نسب، توهین آشکار شما به مردم و خبرنگار کوشا و موفق شهرمان تنها می تواند نشانگر یک موضوع باشد و آن هم مدیریت فرسوده…

محبوبه رنجبر بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 1:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضاً قبلا دیده‌ایم که وقتی میخاستن کسی را تخریب کنند یه خبری را بولد و طرف را کله پا کردن.باید علت برکناری قائمی مدیر جوان انقلابی و پای کار بیمارستان را ریشه ای و از زمان فرمانداران اسبق دوره روحانی بررسی کرد و ….

بافقی دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شما که جواب وفایی نسب رو دادید ایشون باید بدونند که با مطالب کذبشون نمیتونن یک خبرنگار دلسوز را تخریب کنند بلکه خودشو تخریب کرده است

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 2:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عالی🙏👌

ریحانه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 2:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عالی🙏👌

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 3:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت به شما شیرزن.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 8:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خبرنگار دلسوز.خخخخ.یادم نمیره تو جلسه گزارش مردمی کارگروه سابق وقتی اون پبرمرد کشاورز از همین خ د پرسید توکه شلغم پنج میلیونی را گزارش می‌کنی چرا وقتی گوسفندان دزدیده میشه خفه شدی زیرش…..

م .ق .ب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 دی 1400 - 9:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همیشه گفته بودیم جواب ابلهان خاموشیست، ولی امروز میگوییم جواب ابلهان پیگیریست

You cannot copy content of this page