قول مساعد استاندار برای تامین اعتبار طرح گازرسانی به روستاهای شادکام و قطرم/ اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تعریض پل های جاده قطرم و شادکام

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 25 دی 1400

استاندار یزد در نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق در خصوص تامین اعتبار طرح گازرسانی به روستاهای شادکام و قطرم و برخی از مناطق ۳۴ نقطه قول مساعد داد.

مهران فاطمی عنوان کرد:با ۲۰ میلیارد تومان مصوبه شرکت گاز از سفر ریاست جمهوری کلنگ طرح به زمین بخورد تا مردم شاهد شروع اجرای کار باشند.

وی به بهره مندی واحدهای صنعتی معدنی و روستاهای هدف گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: فاز اول طرح آغاز شود در طول مسیر اعتبارات را از منابع دیگر تامین می کنیم.

وی همچنین به طرح گازرسانی به روستاهای ۳۴ نقطه الحاقی هم اشاره و عنوان کرد: این روستاها نیز در دستور کار قرار می گیرد و ۷ روستای آن طرح تامین اعتبار، پیمانکار در تشریفات مناقصه است و از تیرماه سال آینده کار آغاز می شود

در ادامه مشکل کم عرض بودن جاده بافق_ شادکام قطرم مطرح شد که رستگاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:از ۴۳ کیلومتر مسیر ۲۲ کیلومتر وضعیت آن مساعد است.

وی افزود: تعریض پل ها و روسازی به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اعتبارات استانی نیز در سال گذشته ضعیف بوده؛ از محل محرومیت زدایی حدود ۲۵۰ میلیون تومان چند پل تعریض شده است.

رستگاری با بیان‌اینکه متناسب با عدد کار پیش می رود عنوان کرد : باید تصمیم بزرگ گرفته شود از محل اعتبارات ملی اعتباری به دلیل اینکه جاده روستایی است وجود ندارد.

استاندار در پایان این مبحث خاطر نشان کرد: برای سال جدید ۲ میلیارد تومان اعتبار از سازمان مدیریت و بودجه مدنظر قرار می گیرد، البته میتوان از طریق قرارگاه محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی را برای ادامه کار اخذ کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page