برگزاری کارگاه آموزشی توئیتر و اینستاگرام با حضور بسیجیان رسانه استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 دی 1400

برگزاری کارگاه آموزشی توئیتر و اینستاگرام با حضور بسیجیان رسانه استان یزد

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه شهرستان بافق: کارگاه آموزشی یک روزه ویژه بسیجیان رسانه با موضوع توئیتر‌ و اینستاگرام در محل سازمان بسیج هنرمندان استان یزد برگزار شد.

مهدی آخوندی مسئول بسیج رسانه شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: در این کارگاه آموزشی، چگونگی فعالیت اصحاب رسانه در فضای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی مناسب مورد بررسی و ارزیابی دقیقتر قرار گرفت.

آخوندی با تقدیر از همراهی و همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان بافق اظهار داشت: در این نشست با حضور محمد نعیمی نژاد، معاون دادستان استان یزد پیرامون مکانیسم های قانونی در رابطه با فعالیت های مطبوعاتی و رسانه های برخط در فضای مجازی با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است: توئیتر با معنای لغوی «جیک جیک کردن» با استفاده از ۲۸۰ کاراکتر برای اطلاع‌رسانی نوشتاری مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و اینستاگرام به دلیل جذابیت های بصری و استفاده از کلیپ های تصویری جذابیت بیشتری در میان کاربران دارد که می بایست برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خانواده های گرامی و بویژه جوانان و نوجوانان آموزش های لازم را در این زمینه کسب نمایند.

IMG-20220120-WA0143

 

IMG-20220120-WA0140


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page