شرط اصلی فروش بیمارستان جدید سرمایه گذاری مجدد در بافق است

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
جمعه - 1 بهمن 1400
شرط اصلی فروش بیمارستان جدید سرمایه گذاری مجدد در بافق است

فرماندار شهرستان بافق پیرامون موضوعات مطرح شده خرید و فروش بیمارستان ۹۶ تختخوابی که این روزها توسط مدیر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مطرح شده است گفت:شرط اصلی و ضروری فروش بیمارستان جدید ۹۶ تختخوابی بافق سرمایه گذاری مجدد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در مباحث درمان شهرستان است‌.

فرماندار شهرستان بافق پیرامون موضوعات مطرح شده خرید و فروش بیمارستان ۹۶ تختخوابی که این روزها توسط مدیر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مطرح شده است گفت:شرط اصلی و ضروری فروش بیمارستان جدید ۹۶ تختخوابی بافق سرمایه گذاری مجدد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در مباحث درمان شهرستان است‌.

محمد علی صمیمی در گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا ” عنوان کرد:در رابطه با خرید و فروش بیمارستان چهارشنبه هفته آینده جلسه ای با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، مدیر عامل سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، مدیریت بیمارستان و رئیس شورای اسلامی شهر برگزار و تصمیم گیری نهایی بعمل می آید.

وی افزود:هر مبحثی که منافع مردم در آن دخیل باشد مدنظر قرار گرفته و اجرایی می شود.

فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه احتمال اینکه با ورود شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق کادر قوی پزشکی شکل بگیرد بسیار زیاد است خاطر نشان کرد: بیمارستان جدید ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش مالی دارد چنانچه هزینه فروش در پروژه درمانی دیگری در بافق هزینه شود تصمیم بدی نیست و چیزی را از دست نداده ایم و اما اگر پول از بافق بیرون برود تصمیم خوبی نیست

صمیمی عنوان کرد:پیشنهادها قابل بررسی بیشتر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1400 - 8:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از این پیشنهادی که از مدیر عامل سنگ آهن شنیدیم متعجب شدیم. این کار عاقبت خوبی در بلند مدت نداره.
نمیدونیم پشت پرده این پیشنهاد چی بوده و جالب تر از آن روی گشاده مسئولین دانشگاه از این پیشنهاد است که آنان را ذوق زده کرده.
مسئولین شهر مواظب باشند فریب وعده های به ظاهر جذاب را نخورند و خدایی ناکرده ماجرای خیانت کسانی که مرزهای جغرافیایی به نامشان ثبت شد دامنگیر آنان نشود.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1400 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از قدیم گفتن کور از خدا چه میخواد؟ دو چشم بینا. این ماجرای دانشگاه علوم پزشکی هست.
همینطور که در جلسه تودیع و معارفه فرمودند نقش آنان بعد از فروش صرفا نظارتی است. پس سهم شهرستان از بودجه های دولتی در بخش درمان چی میشه؟
این چه پیشنهادی بود که مدیر عامل محترم دادن؟ خوب خودتان یه بیمارستان میساختین؟

اکبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1400 - 6:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا میدونه چه نقشه ای پشت این جریانه.با مردم که در این باره صحبت نمیشه.

دکتر نیکوکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1400 - 7:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این موضوع هنوز در حد یک پیشنهاد است که می تواند با کارشناسی دقیق به یک تجربه موفق کشوری با بهره وری مردم در وهله اول و شهرستان و دانشگاه و دولت در وهله های بعد بینجامد. موضوع فروش اصلا مطرح نیست و ما مخالف قطعی آن هستیم ولی واگذاری مدیریتی برابر قوانین کشور و باقی ماندن و تقویت نقش نظارتی دانشگاه باید طی جلساتی به بحث گذاشته شود. لذا از مردم عزیز و جوانان فکور بافقی درخواست می کنم با ارائه پیشنهادات سازنده خود و دوری از جوّسازی مسموم به حفظ سلامت مردم خود کمک کنند. هدف اصلی برقراری بهترین شرایط درمانی برای مردم بر اساس قانون است.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 بهمن 1400 - 9:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا بافق شده بلاگردون همه شهرها و پروژهای بیرون از این شهر پس خود این مردم چی آدم نیستن یا حق زندگی ندارن ؟؟

رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 بهمن 1400 - 12:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و درود
پیشنهاد مدیر عامل شبیه پیشنهادهای بچه‌ پولداری را میده که میخات با پول خودش را نشون بده.
بنده خدا یه خورده فکر کن بعد پیشنهاد بده.

دسوت شما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 بهمن 1400 - 12:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سنگ آهن که قرار ۳۰۰ میلیارد پول بدهد بسازد یک زمین بگیرد بهتر از این بسازد علوم پزشکی هم وظیفه خود را انجام دهد هر جند در کوتاه مدت کار خوبی باشد مسلما با ورود سنگ آهن ابتدا کار پیشرفت خوبی کرد اما علوم پزشکی هم مانند دیگر شهر هاباید یک بیمارستان داشته باشد.
سنگ آهن یک بیمارستان خصوصی خوبی برای شهر بسازد و برای کارمندان خود تعرفه مشخص کند و این بیمارستان در جای خود به کارش ادامه دهد.

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 بهمن 1400 - 6:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
به نظر من هر منافع مردم در ان باشد خوب است و اگر دانشگاه شهید صدوقی یزد پولی را که از سنگ اهن میگیرد دوباره در بافق و در همین راستا یعنی ساختن یک بیمارستان تخصصی کار خیلی خوبی است
و اگر این بیمارستان واگذار شود و بخواهند پول ان ببرند جای دیگری خرج کنند اصلا به نفع مردم و این شهرستان نخواهد بود جدا این شهرستان احتیاج به یک کادر درمان تخصصی و با تجربه نیاز دارد با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان چون خیلی زیاد هم از نظر مالی و حیران بودن مریض و همراهانشان تو این خیابون و کوچه های مرکز استان و از نظر روحی و روانی هم که شده ضربه بدی هم بیمار و همراه میزند

You cannot copy content of this page