پرداخت بالاترین میزان صدقات در استان متعلق به بافق است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 بهمن 1400
پرداخت بالاترین میزان صدقات در استان متعلق به بافق است

رئیس اداره اجرایی مشارکت امداد استان یزد گفت: بافق بالاترین میزان پرداخت صدقات با توجه به اعتقادات مردم در استان متعلق به بافق است

رئیس اداره اجرایی مشارکت امداد استان یزد گفت: بافق بالاترین میزان پرداخت صدقات با توجه به اعتقادات مردم در استان متعلق به بافق است.

شبانی با بیان اینکه کمیته امدادمتناسب به شرایط در ۴ دهه پیشرفت داشته است عنوان کرد:پرونده های فیزیکی مددجویان تحت پوشش بارگذاری و بانک اطلاعاتی، توانایی و خدمات قابل رصد می باشد و حای با شبکه های مردمی،مراکز نیکوکاری و بهزیستی برای استعلام به آن دسترسی دارند.

وی به روش های نوین مشارکت های مردمی و پرداخت صدقات پرداخت از سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: سامانه ستاره ۸۸۷۵۰۳۵ و هر شهرستان متناسب با کد آن منطقه امکان پرداخت صدقه وجود دارد.

شبانی همچنین خاطر نشان کرد:بارکدهای بر روی ۴۶ درصد صندوق صدقات نصب و با گوشی اندروید قابل پرداخت است.

رئیس اداره اجرایی مشارکت امداد استان یزد هدف از اجرای روش های نوین پرداخت صدقات را واریز مستقیم و کاهش هزینه های نیروی انسانی در رابطه با جمع آوری، شمارش و واریز به بانک عنوان کرد.

وی در پایان گفت: همشهریان در خصوص بار کد و اسکن توجه ویژه داشته باشند تا مبلغ به حساب کمیته امداد واریز و تخلف در این خصوص صورت نگیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page