گفتگو با جوان بافقی حائز رتبه سوم از بین ۴۰۰ نفر در جشنواره سر سخن

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 بهمن 1400
گفتگو با جوان بافقی حائز رتبه سوم از بین ۴۰۰ نفر در جشنواره سر سخن

محسن شریعتی بافقی، در اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران(سرسخن) حائز مقام سوم شد.

محسن شریعتی بافقی، در اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران(سرسخن) حائز مقام سوم شد.

بافق فردا طی گفت و گویی با وی چنین می نویسد:
محسن شریعتی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش طراحی و بخش اول در قالب فراخوان اجرا شد عنوان می کند: تا اول آذر سال یکهزارو‌چهارصد، بالغ بر ۴۰۰ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره مجریان، گویندگان و سخنوران (سرسخن) استان یزد از سراسر ایران ارسال شد و از بین ۴۰۰ اثر که در سه بخش رادیو، اجرای تلویزیون و اجرای صحنه ارسال شده بود ۷۰ اثر برگزیده شدند که در این سه بخش با یکدیگر به رقابت بپردازند.

شریعتی با اشاره به اینکه بنده در مرحله اول از بین شرکت کنندگان در اجرای تلویزیون پذیرفته شدم خاطر نشان می کند:جشنواره نهایی و مرحله دوم در ۵ بهمن آغاز و دبیرخانه آن نیز در در یزد به مدت سه روز تشکیل شد.

صاحب مقام این دوره از جشنواره ملی می گوید: داورهای اجرای تلویزیون، سید جواد هاشمی، محمد رضا سلمانی و سعید فاتحی از پیشکسوتان و نام آوران تلویزیون، اجرا و رادیو کشور بودند که سرانجام بنده در مراسم اختتامیه ۸ بهمن ماه حائز رتبه سوم مشترک با بانویی از استان سمنان شدم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از از زحمات خانواده و دوستان انجمن ادبی پژواک، عنوان می کند: مراتب قدردانی خود را از دبیر جشنواره سرسخن که مدال شاگردی وی را به گردن دارم، عباس گلرسان و اساتید بافقی سید محمد آیت اللهی و کاظم کریمزاده اعلام می نمایم.

شریعتی در پایان اظهار داشت که: این جایزه را پس از خداوند و خانواده و اساتید و دوستانم، مدیون مردم عزیز بافق هستم، زیرا ایشان بودند که بنده و کم و کاستی های اجراهای متفاوت بنده را در طول این سالها تحمل کردند و باعث رشد و موفقیت حقیر شدند. این مقام از مردم شهرم می آید و با جان و دل تقدیم تمام مردمان فهیم و فرهیخته بافق عزیزمان می نمایم.

IMG-20220129-WA0132IMG-20220129-WA0133IMG-20220129-WA0134IMG-20220129-WA0136IMG-20220129-WA0137


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page