معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:ایجاد بوستان های محله ای از اقدامات بسیار خوب مجموعه شهرداری بافق است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 17 بهمن 1400
ایجاد بوستان های محله ای از اقدامات بسیار خوب مجموعه شهرداری بافق است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در مراسم افتتاح بوستان باغ بهشت بافق که به مناسبت ششمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد گفت: ایجاد بوستان های محله ای از اقدامات شایسته و بسیار خوب مجموعه شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر بافق است که باعث تزریق روحیه نشاط اجتماعی در مردم محله های مختلف این شهرمی شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در مراسم افتتاح بوستان باغ بهشت بافق که به مناسبت ششمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد گفت: ایجاد بوستان های محله ای از اقدامات شایسته و بسیار خوب مجموعه شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر بافق است که باعث تزریق روحیه نشاط اجتماعی در مردم محله های مختلف این شهرمی شود.

علی اکبر عزیزی با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار شهرستان و مسوولان ادارات به ویژه شهردار بافق به خاطر توزیع عادلانه خدمات در جای جای شهر افزود: با این اقدامات شهرداری و احداث پارک های محله ای، مردم به سهولت به اماکن تفریحی و ورزشی دسترسی دارند که کار شایسته و قابل تحسین است.
وی از شهردار بافق خواست با مرمت دیوارهای قدیمی اطراف پارک محله ای باغ بهشت، فضای معنوی ،هویت تاریخی و میراث ارزشمند گذشتگان حفظ شود زیرا ارزش این بناها به قدمت آن است.
این مسئول سیاسی امنیتی استان تصریح کرد : در ایام الله دهه مبارک فجر هر اقدامی انجام می شود همه از برکت رهبری امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و آثار خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس است که در امنیت کامل بتوانیم با خاطری آسوده در گردهمایی اَمن پروژه ها را افتتاح کنیم.
معاون سیاسی استاندار یزد با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اضافه کرد: باید قدردان این نعمت و پاسدار خون شهدا وقدرشناس خانواده معظم آنها باشیم.
وی همچنین با اشاره به سویه جدید امیکرون که در استان غالب شده از مردم شهرستان بافق خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با زدن ماسک ، تزریق دز دوم و سوم واکسن و حفظ فاصله گذاری اجتماعی مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.
عزیزی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان خوب نیست خاطرنشان کرد: رنگ بندی کرونا در شهرستان بافق هم اینک نارنجی است اما این احتمال وجود دارد که هر لحظه این رنگ بندی به رنگ قرمز تغییر کند.
وی افزود: تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی «امر به معروف» و تکلیف شرعی است بنا براین اگر کسی ماسک نزند و باعث بیماری شخص دیگری شود به گفته علما مدیون است.
شهردار بافق هم در این آئین که فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهرو تنی چند از مدیران ادارات شهرستان حضور داشتند به مشخصات پروژه های قابل افتتاح اشاره کرد و گفت: پروژه احداث باغ بهشت به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع از بهمن ماه سال ۹۹ با هزینه ۸۵ میلیارد ریال آغاز شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
سیدعلی نوروززاده افزود: تملک املاک، ساخت زمین ورزشی، (چمن مصنوعی) زمین بازی کودکان ، سرویس بهداشتی، بوفه، فضای سبز، بتن دکوراتیو، آسفالت محوطه اطراف پارک و روشنایی آن از مهمترین عملیات اجرایی این پروژه است.
وی پروژه بوستان چهارده معصوم را یاد آور شد و بیان کرد: این بوستان در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع بدون تملک از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و با صرف هزینه ای حدود ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گفته وی همچنین یکی از برنامه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق توسعه فضای سبز شهری از طریق ایجاد پارک ها و بوستان های محله ای است.
او، استفاده صد درصدی فضای سبز شهری از آب خام را اتفاق خوب در این حوزه دانست و افزود: این امر امکاناتی فراهم کرده است که توسعه پایدار در فضای سبز شهری داشته باشیم.
نوروززاده خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر افتتاح ۲ پروژه یاد شده یک شبکه آبیاری ویژه فضای سبزهم با هزینه ۳۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.
شهردار بافق اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده سالانه ۱٫۴ متر مربع افزایش سرانه فضای سبز داریم و امسال با ایجاد زیرساخت های لازم بیش از این رقم در سال اول افزایش فضای سبز خواهیم داشت.
وی به ۱۱ محله اصلی و ۳۶ محله فرعی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در هر یک ازمحله های ۳۶ گانه بوستان هایی با پیوست ورزشی ایجاد می شود که برای همه اقشار قابل دسترسی است.
شهردار بافق تصریح کرد: استفاده از این اماکن تاثیر مستقیم بر سلامت مردم به ویژه جوانان عزیز خواهد داشت و بحث های فرهنگی خاص ایام، در بوستان های محله ایی انجام می شود.

IMG-20220206-WA0251

IMG-20220206-WA0249

IMG-20220206-WA0248

IMG-20220206-WA0254

IMG-20220206-WA0253

IMG-20220206-WA0255

IMG-20220206-WA0256

IMG-20220206-WA0252


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
رجبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 بهمن 1400 - 10:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از زحمات شهردار محترم ولی این پارک را من دارم سالها است که میبینم فقط این زمین بازی بچه ها جلو خراب شد به پارکینگ تبدیل شد تعداد زیادی چراغ نصب شد و یک تابلو نام این جلو … شاید هم من اشتباه میکنم

You cannot copy content of this page