برتری مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق در سمینار کنترل و بهینه‌سازی

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
یکشنبه - 1 اسفند 1400
برتری مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق در سمینار کنترل و بهینه‌سازی

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق توسط هیئت داوران چهارمین سمینار کنترل و بهینه‌سازی به‌عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق توسط هیئت داوران چهارمین سمینار کنترل و بهینه‌سازی به‌عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

مقاله مهدی اشرفی بافقی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق توسط هیئت داوران چهارمین سمینار کنترل و بهینه‌سازی به‌عنوان مقاله برتر انتخاب شد. این سمینار یکی از معتبرترین سمینارهای تخصصی کنترل و بهینه‌سازی است که هرساله با حضور پژوهشگرانی از دانشگاه‌های سراسر ایران و سخنرانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و چهارمین دوره آن به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران ۲۷ و ۲۸ بهمن ‌۱۴۰۰ برگزار شد.
در بخشی از این مقاله آمده است: یک کنترل حالت لغزشی کسری(SMC) جدید برای یک کلاس از سیستم‌های تصادفی طراحی می‌کنیم. با از دست دادن بسته‌های داده واضح است که ممکن است اطلاعات در حین انتقال از سنسور به کنترل‌کننده از بین برود. در دنیای واقعی، بسیاری از پدیده‌ها به‌صورت سیستم‌های کسری مدل‌سازی می‌شوند. در این مقاله یک سیستم غیرخطی زمان پیوسته را در نظر می‌گیریم که در آن بسته‌های داده به‌طور تصادفی با فرآیند برنولی گم می‌شود. ابتدا یک سطح کشویی کسری طراحی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که مسیرهای حالت از سیستم به‌دست‌آمده را می‌توان به سطح لغزشی از پیش تعریف‌شده منتقل کرد و به مبدأ همگرا شود. با استفاده از قضیه پایداری لیاپانوف، پایداری روش پیشنهادی را اثبات می‌کنیم. سرانجام، مثالی عددی را بیان کرده که کارایی روش پیشنهادی را نشان می‌دهد.

در مراسم اختتامیه این سمینار که با حضور استادان برجسته کشور برگزار شد سه مقاله توسط هیئت داوران به‌عنوان مقالات برتر سمینار انتخاب و از نویسندگان آنها قدردانی شد.

IMG-20220220-WA0100

IMG-20220220-WA0101


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
س این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1400 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
مقالات برتر خیلی از بافقی ها آوردند چه خبرا شما کار می کنید خیلی از افراد بافق مجلات بهتر و مقالات برتر انجام داده اند

You cannot copy content of this page