از مطالبه‌ رفسنجان تا مطالبه بافق

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 4 اسفند 1400

حمایت از مطالبه‌گری خبرنگار رفسنجانی توسط وزیر کشور قابل تقدیر است، اتفاقی که مایه عبرت سایر مسئولین خواهد شد که ان‌شاءالله از این به بعد مطالبه را بحق پاسخ دهند و دلگرمی برای اقشار مختلف تا پیگیری مطالبات را با انرژی بیشتری بکنند.
اما امروز ۴ اسفند ۱۴۰۰ است و دوماه و دو روز از قرار انقلابی(صورت جلسه دوم دی ماه ۱۴۰۰) میگذرد و دو روز است که بند د آن صورت جلسه که کمترین خواسته مردم ولایی و شهیدپرور بافق و کمترین داده استاندار محترم یزد و البته مسئولین و منصوبین صندوق بازنشستگی بوده، از قول و قرار، گذشته است و خبری نداریم که اصلا قرار است اجرا بشود؟ در راه اجرا شدن است؟ و … .
نمیتوان گفت که فرصت دوماه برای بررسی و معرفی دونفر از نخبگان بافقی در هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق کم بوده است، اما میتوان گفت که عدم اجرایی کردن این کوچکترین بند توسط امضاکنندگان، چه استاندار محترم، چه نماینده محترم مجلس و دیگران یک کوتاهی و بدعهدی است و این امر، کمتر از جمله خارج از عرف فرماندار معزول رفسنجان نیست؛ چراکه تفاوتی بین بدعهدی و بدزبانی در قبال مطالبه مردم ایران زمین نیست.
با این حساب مردم بافق چگونه اعتماد کنند که سایر بندهای صورت جلسه دوم دی ماه ۱۴۰۰ که بعضا قوی‌تر از بند د است، اجرایی خواهد شد.
اینکه نماینده محترم مجلس، استاندار محترم یزد، امام جمعه محترم، اعضای شورای شهر و شهرستان، فرماندار بافق، سایر مسئولین مربوطه چگونه این صورت جلسه مهم و آینده‌ساز را پیگیری کردند بر حقیر روشن و شفاف نیست، شاید ابهامی برای سایر همشهریان نباشد.
امید است اقدامات و اراده‌های امضاکنندگان در خصوص صورت جلسه دوم دی ماه ۱۴۰۰ روشن و شفاف شود تا کلاه مردم بافق قاضی شود.
ومن‌الله توفیق
محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page