مشاور شهرک فرهنگیان بافق انتخاب شد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 17 اسفند 1400

محمدعباسی، مدیرعامل تعاونی مسکن فرهنگیان بافق در پاسخ به این سوال که سرانجام شهرک فرهنگیان بافق به کجا رسیده است؟ گفت: با توجه به‌ پیگیری‌های به عمل آمده توسط نماینده محترم مردم در مجلس ، استانداری و تعاونی مسکن فرهنگیان ،خوشبختانه اخیرا، شرکت مشاور این شهرک پس از مدت‌ها، باتوجه به تغییر و تحولات دولتی و کرونا و…‌ به اداره کل مسکن و شهرسازی معرفی گردید.

وی گفت ما منتظریم تا شرکت مشاور تشریف بیاورند و طی نشست‌ها یی که برگزار می شود مطلوبهای طرفین مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

عباسی ادامه داد البته تمام خط و مشی آینده این شهرک به نظر و دیدگاه کارشناسان مختلف این شرکت مشاور بستگی دارد که در صددیم تا هر چه زودتر بتوانیم به نتایج روشن وامیدوار کننده تری دست یابیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن اندیشه فرهنگیان بافق در پاسخ به این که نحوه طراحی شهرک چگونه خواهد بود؟ گفت: طراحی به عهده همین شرکت انتخاب شده می باشد که خوشبختانه با پیگیری‌های بعمل آمده ،پرداخت هزینه طراحی نیز به عهده شرکت شهرک‌های تخصصی مادر عمران وابسته به وزارت راه و شهرسازی می باشد.

عباسی، در پایان ابراز امیدواری نمود که با همکاری مسوولین استان و شهرستان، امیدواریم هر چه زودتر به نتایج مطلوب دست یابیم چرا که، قشر فرهنگی شهرستان در مقایسه با بسیاری از اقشار دیگر ،در تعلق مسکن و زمین عقب‌تر و در عین حال، سزاوارتر هستند.

وی در این زمینه ضمن تشکر ازهمراهی و پیگیریهای نماینده مردم بافق و استانداری،همراهی هر چه بیشتر استاندار،فرماندار و مسوولین مسکن استان و…. را خواستار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 1:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام از سرشونم زیاده

You cannot copy content of this page