هشدار عبرت آموز پایان سال با مسؤلین شهرستان

دسته: مقالات
یک دیدگاه
یکشنبه - 22 اسفند 1400

⚠️هشدار عبرت آموز پایان سالی ۱۴۰۰ به فرماندار، امام جمعه، شورا و نماینده مجلس و سایر مسئولان و خواص که اگر مواظبت نکنند در پایان همین سال تکرار خواهد شد و شما هستید و کوتاهی در حق مردم مظلوم بافق.
وفق سوابق ظلم در حق مردم بافق در اواخر هر سال.
⚠️در پایان سال ۸۵ دولت عدالت محور
⛔تنظیم صورتجلسه مجعول و ابهام آمیز ۱۳۸۵/۱۱/۲۸ برای جداسازی دهها آنومالی غنی از بدنه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با ذخیره ای بالغ بر یک میلیارد تن سنگ آهن.
⚠️سناریو پایان سال ۹۲
👈با مصوبه هیئت دولت در مهر ۹۱ مبنی بر واگذاری سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق بازنشستگی فولاد نهایتا ابلاغ و قطعی شدن قرار داد واگذاری سهام شرکت سنگ آهن مرکزی، بازنشستگی فولاد توسط سازمان خصوصی سازی در تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ که منجر به اعتصابات سال ۹۳ گردید در دولت تدبیر و امید 📣ادامه ماجرا در صورتجلسه ۱۴۰۰/۱۰/۲ در دولت حامی مردم.
⚠️ پایان سال ۹۸
👈ارسال نامه وزیر وقت کشور حاوی گزارش تقسیماتی ابهام آمیز و احتمالا خلاف واقع، که این سناریو جداسازی و سند سازی ناعادلانه از دهه هفتاد تاکنون برای جداسازی بخش دیگری از محدود سرزمینی بافق ادامه داشته و دارد.
⚠️پایان سال ۱۳۹۹
👈جا به جایی پلاکهای ثبتی شهرستان به نفع بهاباد در ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ در ادامه سند سازی و تشابه سازی اسمی انومالیهای ۱۴ و۱۴A در تابعیت بافق با جا به جایی انحرافی موقعیت مکانی معدن چاه گز بهابادی بر روی آنومالیهای ۱۷، موسوم به طرح کاداستر برخلاف صورتجلسه اردیبهشت ماه نود و نه آقای شاه حسینی که فاقد وجاهت قانونی بود..

😞و آیا به راستی این همه تصمیمات ناعادلانه و جفا در حق مردم ولایتمدار بافق زیبنده جمهوری اسلامی ایران است.

مهدی رنجبر بافقی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
رجبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 اسفند 1400 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما شالله اقا مهدی مسئولان شهر بجای بازی با کلمات و سرگرم شدن به دو ریالی دنبال هزار تومانی باشند

You cannot copy content of this page