عدم تمکین کارفرمای مدرسه شهید سلیمانی بافق به نظر کارشناس دادگستری و استانداری

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 8 فروردین 1401

در سفر ۲۵ دیماه استاندار یزد به بافق، خبرنگار” بافق فردا “سوالی در خصوص علت بلاتکلیفی پروژه مدرسه شهید سلیمانی مطرح کرد که استاندار در این مورد ابزار بی اطلاعی نموده و از فرماندار بافق خواست تا به موضوع ورود پیدا کند و برای حل این مشکل برنامه ریزی های لازم انجام شود.

۵ بهمن، خیر (کاوشگران جهاد نصر) و پیمانکار این آموزشگاه با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل اجرای پروژه به ایراد خواسته ها و شکواییه های خود پرداختند.

در این بازدید طی تماس تلفنی فرماندار بافق با معاونت عمرانی استاندار مقرر شد که به یکی از کارشناسان دفتر فنی استانداری یزد که خود از کارشناسان رسمی دادگستری است ماموریت داده شود تا برای بررسی موضوع و اعلام نظر نهایی به بافق بیاید و نظر وی فصل الخطاب کارفرما و پیمانکار باشد و هر دو این موضوع را پذیرفتند.

از قرار معلوم کارشناس دفتر فنی استانداری با حضور در محل ساخت این پروژه نظر قطعی خود را اعلام نموده اما کارفرما(کاوشگران جهاد نصر) حاضر به انجام این نظر کارشناسی نیست.

آیا در دولت جدید باید شاهد رکود بسیاری از پروژه های خرد و کلان شهرستان باشیم که مدرسه سردار دلها یکی از آنهاست؟

استاندار یزد و فرماندار بافق چه جوابی به افکار عمومی مردم شهرستان که بیشترین رأی را در انتخابات به رئیسی دادند، خواهند داشت؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد علی فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 9:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
قضیه اختلاف فنی پیش امده بین خیر وپیمانکار یک موضوع فنیه و بایستی طرفین نظریه کارشناسی را قبول کنن .ضمنا دلیل اینکه کارفرما (جهاد نصر )از قبول نظریه کارشناسی تبعیت نکرده باید دلیل قانع کننده داشته باشه ودر صورت لزوم به هئیت کارشناسی سه نفره ارجاع داده بشه .
لازم به توضیحه که اگر اختلاف به دلیل مسائل مالی ویا مسائل فنی باشه ودر قرارداد وظایف طرفین مشخص شده باشه وضمانتهای لازم گرفته شده باشه با وجود مدارک موجود به راحتی قابل حله وطرفین باید درقبال مسئولیت خود جوابگو باشن.درپایان باید به این نکته توجه کنیم که مسائل فنی ومالی را به مسائل حزبی وسیاسی مرتبط نکنیم واز رای بالایی که مردم فهیم بافق به ایت الله رئیسی دادن استفاده ابزاری نکنیم و بگزاریم مسائل از طرق قانونی و کارشناسی حل بشه .
یه موضوع دیگه اینه که اداره نوسازی مدارس استان که متولی مسائل فنی وساخت وساز مدارس واموزشگاها در استانه با توجه به وظایفی که در خصوص نظارت بر ان داشته میتوانه در حل این قضیه کمک کنه

You cannot copy content of this page