اصلا هیچ کسی را به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها بافق رد صلاحیت نکردیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 اردیبهشت 1401

مدیر کل امور روستایی استانداری یزد خبر داد:

اصلا هیچ کسی را به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها بافق رد صلاحیت نکردیم
مدیر کل امور روستایی استانداری یزد گفت: تا این لحظه هیچ کسی را به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها بافق رد صلاحیت نکردیم.

طالبی در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا” در رابطه با اینکه علت اینکه آقای محسن حیدری با توجه به تایید هیات مدیره توسط جنابعالی رد صلاحیت شده است چیست عنوان کرد:اگر اجازه دهید شنبه یا یکشنبه موضوع کاملا مطرح شود ممنون می شوم.

وی بیان کرد:اما انتخاب مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها برعهده مجمع یا خود هیات مدیره است انتخاب مدیر عامل با تشریفات اداری و موافقت بخشدار، بالطبع آن فرماندار و حوزه شهرستان است.

مدیر کل امور روستایی استانداری یزد با بیان اینکه قبل از انتخاب باید تاییدیه شهرستان و امور روستایی که از الزامات است وجود داشته باشد تصریح کرد:تا این لحظه شرکت تعاونی دهیاری ها چنین مکاتبه و معرفی با نامی که مطرح شد برای اینجانب ارسال نکردند بعد از اینکه موضوع را شنیدیم خواستیم بدانیم که چرا تشریفات اداری رعایت نشده است؟!!!

طالبی افزود : آقای بخشدار توضیح دادند که شرکت تعاونی دهیاری ها این اقدام را بدون هماهنگی انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد:من با تمام احترامی که برای تمام دوستان قائل هستم گفتم حتما باید الزامات و این تشریفات اداری رعایت شود بعد از آن هم رفتند دنبال این موضوع .
ما نه کسی را برکنار کردیم و نه کسی را به عنوان عدم تاییدیه زده باشیم به هیج عنوان.
اگر در رسانه ها هم این موضوع مطرح شده است کاملا از ناحیه خودشان است.

مقام مسوول در پاسخ به اینکه آقای حیدری را شما رد صلاحیت نکردید عنوان کرد: موضوعی بنام رد صلاحیت یا عدم صلاحیت نداریم ما فقط به یک جمع بندی که شهرستان می رسد و معرفی می کند مثلا می گویند آقای حیدری به عنوان مدیرعامل کاندیدا یا نامزد ما است با این شرایط و
با رعایت الزامات ما وقتی تاییدیه شهرستان ببینیم براساس آن تاییدیه و برخی الزامات کنترل و تاییدیه زده می شود.

وی عنوان کرد:هیات مدیره نفر انتخاب شده را به بخشدار و بخشدار به امور روستایی معرفی می کند مدیر کل امور روستایی نیز به نظر دوستان احترام می گذارد و اقدامات بعدی انجام می گیرد البته با توجه به ضوابط. متناسب با رعایت قانون تعاونی نباشد رد صلاحیت است اما هیچ وقت این اتفاق نمی افتد چون بررسی های لازم توسط خود آنان صورت می گیرد.

مدیر کل امور روستایی با اشاره به اینکه همزمان دهیار با حفظ سمت نمی تواند مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها باشد گفت: با اتفاقاتی که در شهرستان رخ داده شنبه یا یکشنبه موضوعات بررسی و اقدام انجام می شود.

طالبی در پاسخ به اینکه آقای حیدری توسط هیات مدیره به بخشدار و از طرف بخشدار به مدیر کل امور روستایی معرفی شده است عنوان کرد: نه تا این لحظه نامه ای از طرف بخشداری مبنی بر معرفی اولیه نبوده است فقط نامه مبنی بر اینکه شرکت تعاونی دهیاری ها یا هیات مدیره بدون هماهنگی با شهرستان خودشان مراحل را انجام دادند و تا اداره تعاونی برای ثبت نهایی رفته اند ارسال شده است و اگر شما هم بدانید سلسله مراتب رعایت نشده است رد می کنید.

طالبی در پاسخ به اینکه شما نامه ای مبنی بر رد صلاحیت وی به بخشداری ارسال نکردید عنوان کرد: اصلا اصلا.

صلاحیت فردی را که برای موضوع مسوولیتی معرفی شده باشد را رد تا این لحظه رد نکردیم

وی در پاسخ به اینکه فرمودید تا شنبه یا یکشنبه صبر کنید قرار است فردی معرفی شود عنوان کرد: در خصوص معرفی شدن توضیح ندادم اما کارهایی انجام شده است که نیاز به بررسی دارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page