همکاری های اداره منابع طبیعی و جمعیت هلال احمر شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 اردیبهشت 1401
همکاری های اداره منابع طبیعی و جمعیت هلال احمر شهرستان بافق

معاون اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بافق در ديدار با رييس جمعيت هلال احمر اين شهرستان بمناسبت گراميداشت هفته جهاني صليب سرخ و هلال احمر بر همكاري همه جانبه دو ارگان تأكيد كرد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بر همکاری همه جانبه دو ارگان تأکید کرد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و قدردانی از حمایت های این نهاد در زمان بروز حوادث، ابراز امیدواری نمود که با ادامه این روند شاهد بروز حوادثی همچون حریق در عرصه ها ی ملی و مراتع نباشیم .
محبوبه معتمدنیا افزود: در جلسات کمیته اطفاء حریق شهرستان مقرر گردیده اکیپ های مردمی اطفاء حریق، نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای امدادی آتش نشانی، انتظامی و بسیج در صورت بروز حریق در عرصه های منابع طبیعی همکاری لازم را با مأمورین پاسگاه ویژ ه منابع طبیعی بعمل آورند و در همین راستا و بمنظور ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر لازم است آموزشهای کافی قبل از بروز اینگونه حوادث به نیروهای درگیر داده شود.
در ادامه این دیدار محمدرضا فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های آموزشی ضروری در این مواقع را به محافظین افتخاری، اکیپ های اطفاء حریق و مرتعداران و همچنین هر گونه همکاری با منابع طبیعی را اعلام نمود.

IMG-20220512-WA0132

IMG-20220512-WA0131

IMG-20220512-WA0130


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page