دومین دوره انتخابات شورای کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار می شود

دسته: انتخابات , کارگری
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 خرداد 1401

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق از برگزاری دومین دوره انتخابات شورای کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خبر داد.

علی اصغر نوری شادکام با اعلام این خبر گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار این شرکت سنگ آهن دیده شده و این انتخابات روز دوشنبه نهم خرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.

نوری شادکام همچنین گفت تعداد هشت صندوق به این مهم اختصاص داده شده که ساعات و مکان استقرار صندوقها در آگهی نهائی انتخابات درج شده است.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق اظهار داشت با توجه به انصراف هفت نفر از کاندید ها در حال حاضر ۴۰ نفر در معرض انتخاب قرار خواهند گرفت که از بین آنها حداکثر ۱۳ نفر برای حضور در ترکیب اصلی و علی البدل شورا به ترتیبی که حائز اکثریت میشوند انتخاب خواهند شد.

نوری شادکام همچنین حضور آگاهانه و حداکثری پرسنل شرکت سنگ آهن را در انتخابات پیش رو مورد تاکید قرار داد و گفت ان شاالله منتخبین بتوانند با تعامل و همدلی با مدیریت مجموعه انجام وظیفه و مطالبات قانونی کارگران را در چارچوب قانون و مقررات پیگیری نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page