پست های خالی آموزش و پرورش بافق مانعی برای ورود بافقی ها به پست های اداره کل

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 خرداد 1401
پست های خالی آموزش و پرورش بافق مانعی برای ورود بافقی ها به پست های اداره کل

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد پست های خالی اداره آموزش و پروش شهرستان بافق را مانعی برای ورود بافقی ها به پست های اداره کل عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد پست های خالی اداره آموزش و پروش شهرستان بافق را مانعی برای ورود بافقی ها به پست های اداره کل عنوان کرد.

محمد کاظم رحیمی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوال خبرنگار “بافق فردا”در رابطه با اینکه چرا نیروهای بافقی در پست های اداره کل بکار گرفته نمی شود عنوان کرد: همانطور که خودتان نیز اشاره کردید پست های اداره آموزش و پرورش بافق خالی است.

وی افزود: کمبود نیرو در بافق مشهود است.

مدیر کل آ پ در پاسخ به اینکه این کمبود نیرو در شهرستان های دیگر استان وجود ندارد گفت: خیر. هیچ حساسیتی نسبت به این موضوع نداریم همه به دنبال نیرویی هستیم که وقت بگذارد و تلاش کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازنگری در شیوه کار و روند فرآیند تربیتی در مقاطع گوناگون اشاره کرد و یادآور شد:باید برای مربیان دانش آموخته تلاش کرد تا ادعا کنیم مربیان نسل امروز را داریم.
اعتقاد داریم محتوایی که مربیان دنبال می کنند متناسب با نیاز دانش آموزان نیست.

رحیمی نژاد اولویت کار در این راستا را برگزاری دوره آموزشی بصورت حضوری و تامین منابع مالی آن از طریق غیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی به فعالیت‌های تربیتی نیز اشاره کرد و گفت:رویکرد این فعالیت ها از شیوه بخشنامه خارج می شود.
محور و مرجع تشخیص آن مربی و مدیر مدرسه است برنامه در قالب نرم افزار اعلام تا مرجع تشخیص دهد که چه فعالیتی انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد همچنین به رتبه بندی معلمان گریزی زد و عنوان کرد :رتبه بندی از نظر سرعت و تسریع در انجام قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در ابتدای اردیبشهت ماه عده ای مخالف به دلیل اینکه نان آنان آجر می شد جریان درست کردند.
آنان قصد داشتند تا تشکیلات هم عرض آموزش و پرورش به عنوان مرجع تشخیص رتبه معلم راه اندازی کنند و مدارک و سوابق را ارزیابی نمایند.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد ارزیابی به مدارس واگذار شود و شورای مربیان مسوولیت ارزیابی را به عهده گیرد.

مدیر کل آ پ همچنین د خصوص تفکیک هنرستان هدف و عصمتیه خاطر نشان کرد:چنانچه از نظر فضا مشکل نباشد در اولین فرصت انجام می شود.

رحیمی نژاد در پاسخ به سوال کمبود معلم آموزش و پروش بیان کرد: کمبود خارج از توان دولت و آموزش و پروش است کسری مشخص و به سازمان مدیریت اعلام شده است.

وی گفت:سقف آموزش و پرورش در ردیف استخدامی که در برنامه پیش بینی شده بود پر شده است در حالی که کسری بیشتر از آن می باشد و در حال حاضر ردیفی وجود ندارد تا ۱۵۰ هزار نفر کسری را جبران کند و البته اینکه توان مالی سنگینی می خواهد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page