مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد :جابجایی اعتبار تخصیص یافته به بیمارستان بافق صحت ندارد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
جمعه - 13 خرداد 1401
جابجایی اعتبار تخصیص یافته به بیمارستان بافق صحت ندارد

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید در پاسخ به سوال خبرنگار " بافق فردا " در خصوص اینکه شنیده شده است اعتبار تخصیص یافته برای تکمیل بیمارستان بافق در محل دیگری در استان هزینه شده است گفت: تکذیب می کنم.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید در پاسخ به سوال خبرنگار ” بافق فردا ” در خصوص اینکه شنیده شده است اعتبار تخصیص یافته برای تکمیل بیمارستان بافق در محل دیگری در استان هزینه شده است گفت: تکذیب می کنم.

وی افزود: مبلغی اختصاص یافته؛اعتبارات و تمامی اسناد آن در سیستم ثبت می شود و قابلیت جابجایی ندارد.

دامن خشک با بیان اینکه در راستای تکمیل بیمارستان ۷۰ میلیارد تومان برای ساختمان و محوطه سازی و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیزات نیاز است عنوان کرد:بدهی پیمانکار ۱۴ میلیارد تومان می باشد و نزدیک به سه ماه است که به دلیل عدم تامین نقدینگی نتوانستیم آن را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه منتظر نقدینگی هستیم تصریح کرد:منابع محدود است پیمانکار با فشار کار را شروع می کند اما به دلیل‌ اینکه نمی توان صورت وضعیت او را پرداخت کرد کار متوقف می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا ساختمان های بهداشتی و بیمارستان ها در نقاط دیگر استان هم با تعلل ساخت آن انجام می شود یا ویژه بافق است خاطر نشان کرد:به برکت سنگ آهن نسبت به سایر پروژه ها بافق وضعیت بهتری دارد قرار بود دو بخش به بیمارستان اضافه شود که صورت گرفت.

معاون دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه مجوز ساخت بیمارستان جدید در بافق را نداشتیم و طرح کددار نبود خاطر نشان کرد:متوسط سال ساخت ساختمان های بیمارستان ۱۰ سال است اما قرارداد بیمارستان بافق در سال ۹۵ منعقد شده است و پیشرفت خوبی دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 13 خرداد 1401 - 5:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم . ضمن عرض خسته نباشید .
این حرف ها بوی کار جهادی نمی دهد . اگر صحبت از این حرف هاست چرا مدیران قبلی صحبت از راه اندازی ان در سال های قبل نمودند آیا بدون حساب وکتاب حرف می زنند. این صحبت ۱۰ سال ساخت هم اگر حرف کارشناسی هست چیز عجیبی است ؟
راستی سنگ آهن قرار شد بیمارستان خصوصی خودش را بسازد؟ . آیا علوم پزشکی یزد مجوز آن را می دهد.؟

You cannot copy content of this page